Kan det stemme at denne er lik de to odd slette har i Forden sin i street max 1-2?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hifonic's prosjekter - Volvo comeback ft. DovreGubben
Collapse
X
-
Originally posted by Fryd1lund View PostKan det stemme at denne er lik de to odd slette har i Forden sin i street max 1-2?
Men dette gjelder dog ikke mitt eksemplarJonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
Originally posted by aFFekak View PostHvilken sub er det du har liggende på kino-benken din da? så litt grom ut ;DJonas Tautra
Comment
-
Originally posted by Hifonic View PostEr et av membranene til mine gamle Spl Dynamics subber som ligger til "pynt" på veggen. Ramla ned under diverse tester av plasseringer av subPioneer - Hertz - Zealum
Prosjekt Volkswagen Passat 3B
Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr
Comment
-
Beklager. forsterkerne til odd slette er av typen GZ. bare synes de lignet littAudi A4 2002 Mod, Alpine, Harman kardon, JL audio og MB quart
Stor takk til Rune Burås på Spaceworld Hønefoss for god hjelp og gode priser=)
Spaceworld Hønefoss, eneste Spaceworld i Norge med bilstereo
Comment
-
Da har jeg lekt litt. Ble ikke tid til så mye da jeg spora av med rc helikopter flyging
Men uansett. testa med 2 ohm nominell last i dag og fikk 149,7dB med 101v og 14,8A ut av forsterkeren. Dette viser da at jeg trygt kunne laste ned til 0,5 ohm.
Da kom jeg opp 152,8 dB og 85v og 57A inn. Men jeg presset ikke utstyret på noen måte siden batteriene var ganske tomme etter råning og diverse hairtricks SÅ tror jeg kan forbedre denne scoren litt med diverse tweaking.
Bass race testet jeg en gang med første sangen på nyeste db drag skiva. Fikk 147,5dB med dårlig start. Dette også med 0,5 ohm nominell last.
Så kan bli spennende etterhvert som jeg får justert litt og sånt. Selv om dette ikke er dB drag bilen, så er det moro å styre littJonas Tautra
Comment
-
85V og 100V? er ikke dette unormalt høyt?Audi A4 2002 Mod, Alpine, Harman kardon, JL audio og MB quart
Stor takk til Rune Burås på Spaceworld Hønefoss for god hjelp og gode priser=)
Spaceworld Hønefoss, eneste Spaceworld i Norge med bilstereo
Comment
-
Originally posted by spade View Post85V x 57A = 4875W til subbene, det er jo litt mer enn normalt ja.
101V x 14,8A = 1495W. Dette er i 2 ohm, men den faktiske impedansen er 6,8 ohm.Jonas Tautra
Comment
-
Godt å se at det er flere som tør å mishandle bilen sin...
Målte du spenningen inn og ved "0,5 Ohm" burp?
Er forsterkeren din modifisert så den yter bedre ved 12 V?
Hvordan er egentlig bilen din å kjøre? Golfen var ikke særlig morosom å kjøre med 3-400 liter kasse og SoloX18...
Comment
-
Originally posted by BeemerZ1 View PostGodt å se at det er flere som tør å mishandle bilen sin...
Målte du spenningen inn og ved "0,5 Ohm" burp?
Er forsterkeren din modifisert så den yter bedre ved 12 V?
Hvordan er egentlig bilen din å kjøre? Golfen var ikke særlig morosom å kjøre med 3-400 liter kasse og SoloX18...
Denne er modifisert ja for å fungere ved normale spenninger i street klassene.
Bilen er rimelig rass å kjøre, må innrømme det. Heftig baktung, og bedre blir det ikke om det kommer to batterier til inn derJonas Tautra
Comment
-
Dagens målinger:
145,7 dB ved 20hz
144,5 dB i finsk Max Boom klasse.
Max Boom er noe finlenderne driver mye med for tiden. De spiller en sang som inneholder bass ved 20, 40, 50 og 75hz. Deretter måles snittet i 30 sekund. Klassene deles opp etter hvor mye effekt man har og antall batterier. Men pga kassa havner jeg i unlimited klassen. Men den finske rekorden i fjor var 142 i den klassen Så må vel rulle nedover til finland og delta i Max Boom. Er ganske så artig faktisk.Jonas Tautra
Comment
Comment