Ikke så aller verst det! Men er det store forskjeller mellom Focus og AudioQue?
(Sorry for OT Hifonic)
Er nok ingen som har testet de mot hverandre eller sett begge elementer live. Men jeg tror nok de er ganske like. Og Focus blir litt enklere å få taki enn AQ om alt går som det skal fremover
Jonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Er nok ingen som har testet de mot hverandre eller sett begge elementer live. Men jeg tror nok de er ganske like. Og Focus blir litt enklere å få taki enn AQ om alt går som det skal fremover
Mangler enda to felger siden jeg måtte finne ut om innpresset passet sånn ca foran. Stakk bare noen mm utfor skjermkanten foran så da blir det samme innpress foran også. Men er redd jeg må valse såpass at lakken sprekker og lurer derfor om det er mulig å flekklakke perlemorlakk med bra resultat?
På stereofronten skjer det lite for tiden. Alt unntatt frontsett er ute og bakseter er på plass midlertidig grunnet PKK. Men planene for ny kasse er klare, mangler bare peng og motivasjon
Jonas Tautra
Wooh, nice! Hva slags felger er det? Fiattreff i Brevik 10. mai, jeg regner med du tar en svipptur nedom?
Er RSL cult felger.
Haha, klart jeg kommer Nei huff.. mangler fortsatt to felger og dekk..
Skal ned på Rudskogen på gatebiltreffet i juli, og en tur i året så langt ned holder
Jonas Tautra
Da er nye subber bestilt og ny kasse skal bygges. Har akkurat blitt ferdig med å sage til platene. Var noe ruskevær med snø og 12 m/s vind, men det går fint
Har nå koblet opp litt lyd i kjelleren og skal snart ned å kose meg videre med kassa
Jonas Tautra
Comment