Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hifonic's prosjekter - Volvo comeback ft. DovreGubben

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by TheCharger View Post
    jævlig heftig den puntoen din. Er det bare siste bilde som lyver litt eller sliter du alvorlig med dekk? hehe...
    Sliter ikke noe mer dekk enn før så tror nok bildet lyver ja. Og på det siste bildet er bilen heisa 4cm foran i forhold til hvor lav den var en stund. Men da var den helt ubrukelig.. Bunnpanna tok i veibanen til tider.

Ellers skjer det ingenting med bilen. Ikke engang pakka ut telt osv etter turen til Rudskogen. Men må vel starte å rekone subbene og tune kassa litt til siden jeg har fått invitasjon til den Finske finalen i september
    Jonas Tautra
    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

• Nice!:P tommeln opp!:P
      MVH, Øivind Sandvik
      sigpic
      www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
      www.sandviksbassogbongel.com

Comment

• Puntoen står nå uten kassa

Står en Kicker CVR15" baki drevet av en Focus Acoustics 4500D midlertidig.

Kjøpt ny bil som skal få smake litt lydtrykk. Så får vi se åssen opplegg det blir i denne Men planen er å knuse resultatene fra Puntoen. Og klarte til slutt 155,5dB ved 38hz og 152,8 i bassrace i den.

Nye offeret

Spørs om det kommer no prosjekttråd på den.
        Jonas Tautra

Comment

• Vært kult med nytt prosjekt ja,denne prosjekt tråden var jo kjempe artig å lese så

Comment

• Hva er den nye bilen? Eller snakker du om den bilen fra et av nabolanda våre nå?
            1993 BMW 318is coupe

Alpine - Phoenix Gold - UsAmps - Hertz - Odyssey - Evus - Tsunami - Vibroplast

Comment

• Kan nok stemme det Bjaa, det kommer til å bli mildt sagt dritmoro å høre/føle den spille....

Comment

• Gromt prosjekt Du har vel ikke den hjemmelaga remixen du laget av Rednex-wish you were here enda? Om du har den enda.Du har ikke sånn tilfeldigvis lyst til å dele den med oss andre? må si jeg lo godt da jeg så lydtrykket med den Rednex sangen.Ikke akkurat slik bass man forventer av en slik sang

Comment

• Originally posted by Vinje View Post
                  Gromt prosjekt Du har vel ikke den hjemmelaga remixen du laget av Rednex-wish you were here enda? Om du har den enda.Du har ikke sånn tilfeldigvis lyst til å dele den med oss andre? må si jeg lo godt da jeg så lydtrykket med den Rednex sangen.Ikke akkurat slik bass man forventer av en slik sang
                  Kan prøve å finne den sangen en dag
                  Jonas Tautra

Comment

• Ellers kan jeg nevne at bilen nå har stått i over en måned pga skjev topp etter at vannpumpa kvelda og alt kokte.. Har nå fått tak i ny motor som forhåpentligvis byttes på torsdag. Fått lyst til å sette inn to Focus SPL15D2 i bagasjen. Abstinenser etter å høre litt musikk i bil nå!
                    Jonas Tautra

Comment

• ah,toppers

Comment

• Kan se ut som det blir Digital Designs 9515 i bagasjen igjen
                        Jonas Tautra

Comment

• stakkars bil

Comment

• Originally posted by Hifonic View Post
                            Ellers kan jeg nevne at bilen nå har stått i over en måned pga skjev topp etter at vannpumpa kvelda og alt kokte.. Har nå fått tak i ny motor som forhåpentligvis byttes på torsdag. Fått lyst til å sette inn to Focus SPL15D2 i bagasjen. Abstinenser etter å høre litt musikk i bil nå!
                            Kan skrive under på at 2 slike funker relativt rått. Satte nettopp 2 slike i en A4.
                            Moro subber!
                            Pioneer - Hertz - Zealum
                            Prosjekt Volkswagen Passat 3B
                            Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

Comment

• har lyst til å prøve DD sjøl:P
                              MVH, Øivind Sandvik
                              sigpic
                              www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
                              www.sandviksbassogbongel.com

Comment

• Pikoflex var da mer enn fornøyd med to stk Focus Acoustics 15" og de koster vesentlig mindre enn DD'ene, hehe..

Comment

Working...
                                X