Nei har ikke så mye specs akkurat nå. Det er 4" spoler DVC 0,9ohm. Skal ta 3KW RMS (konservativ effekttålighet).
100% kryssfiner. 171L netto pr element. Port og elementer opp. Skrå i bakkant for å passe inn i bilen. Utskiftbar port kommer. Bilder av bilen med baksetet montert.
Har ikke du noen pene prosjekter du kan legge ut bilder fra? Det er nesten ingen aktivitet her på forumet desverre.
Port-arbeid. Kopistålet til fresen begynner å bli ubrukelig nå. Billige greier. Så jeg bestilte et nytt heftig fresestål fra Gustavsen på 50mm, samt en liten Kreg-jig. (Skulle hatt den for ei uke siden da kassa ble skrudd sammen ).Har aldri hatt noe særlig fancy verktøy, men har starta å opparbeide meg litt bra saker nå.
Oh Yes. Looking good 😎 blir jaggu verktøy av bilstereo hobbyen 😂 men er gull med godt verktøy. Blir en helt annen finish. Tror jaggu jeg må kjøpe meg et slikt kopi stål. Gleder meg til å se elementene montert i kassa
Stå på videre mr
Fiksa en del på lasteplanet og samtidig ordna litt med strømmen.
Tre strekk positiv fra front til bak. Tre strekk jord, ca 1,5meter - til bilens ramme under planet. 1500kvadrat kobberskinner på batteribanken.
Comment