Da har jeg begynnt å "slenge" litt saker inn i Hummeren også... Det virker som at jeg får liiittt for mye å gjøre til vinteren. MEN, i utgangspunktet så skal jeg beholde orginale høyttalere, forsterker og Bass i Hummeren...
Jeg skal prøve å styre unna og "ta av"... Dette blir ett enkelt anlegg og det viktigste for meg i denne bilen navigasjonen.
Spiller/Navigasjon: Pioneer AVIC-HD1BT
DAB: Pioneer GEX-P900DAB (Gammel, men beste DAB radioen til Pioneer)
IPOD adapter: Pioneer CD-IB100II
Cd-veksler: Pioneer CDX-P1270
Bass: Orginal BOSE
Forsterker: Orginal BOSE
Batterier: Orginalt
Kabler: Orginalt
Monteringsmatteriell: www.autod.no
Ombygging av rattkontroll og overføring av signal fra Pioneer til org amp: Peripheral
Feste til headunit: Pioneer ekstrautstyr til H2
Demping: Ja jøss....
Andre saker: Pioneer ND-BC1 ryggekamera, DEFA Warm up med fjernstyring via SMS + litt annet stasj.
Alarm: DEFA 401GMLSBS (Glassknus, mikrobølgedetekor, nivåsensor og Back up alarm med DEFA silent alarm i tillegg som også styrer DEFA Warm up via SMS.
Bil: Hummer H2, 2004 model.
Kjempe takk til:
Pioneer Norge AS
www.autod.no
Jeg skal prøve å styre unna og "ta av"... Dette blir ett enkelt anlegg og det viktigste for meg i denne bilen navigasjonen.
Spiller/Navigasjon: Pioneer AVIC-HD1BT
DAB: Pioneer GEX-P900DAB (Gammel, men beste DAB radioen til Pioneer)
IPOD adapter: Pioneer CD-IB100II
Cd-veksler: Pioneer CDX-P1270
Bass: Orginal BOSE
Forsterker: Orginal BOSE
Batterier: Orginalt
Kabler: Orginalt
Monteringsmatteriell: www.autod.no
Ombygging av rattkontroll og overføring av signal fra Pioneer til org amp: Peripheral
Feste til headunit: Pioneer ekstrautstyr til H2
Demping: Ja jøss....
Andre saker: Pioneer ND-BC1 ryggekamera, DEFA Warm up med fjernstyring via SMS + litt annet stasj.
Alarm: DEFA 401GMLSBS (Glassknus, mikrobølgedetekor, nivåsensor og Back up alarm med DEFA silent alarm i tillegg som også styrer DEFA Warm up via SMS.
Bil: Hummer H2, 2004 model.
Kjempe takk til:
Pioneer Norge AS
www.autod.no
Comment