må nesten ta meg en tur og se jeg og tror jeg.. blir spennende dette
Announcement
Collapse
No announcement yet.
GalantV6: Ny ombyggning
Collapse
X
-
-
Har bare drevet med små ting i dag. Finne riktig plass til de to siste forsterkerne. Har sveisa fester til de siste.
Er det noen som vet hvilken type bryter som kan brukes for å snu polariteten. DVS + og - til - og + ( opp og ned)
Tore1998 Mitsubishi Galant V6 2.5 24V
Pioneer, AD, Audison, Soundstream
Comment
-
ser bra ut dette men et spørsmål. er forsterkerene skrudd fast rett i rammene? mener å ha lest ett sted at de ikke skal skrues fast rett i stålet. men mulig jeg er på bærtur....Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840
Comment
-
Originally posted by biffen071278 View Postser bra ut dette men et spørsmål. er forsterkerene skrudd fast rett i rammene? mener å ha lest ett sted at de ikke skal skrues fast rett i stålet. men mulig jeg er på bærtur....
Men uansett så blir det nok kansje en finerplate, må se hvordan ting utvikler seg.
Tore1998 Mitsubishi Galant V6 2.5 24V
Pioneer, AD, Audison, Soundstream
Comment
-
Originally posted by GalantV6 View Post
Er det noen som vet hvilken type bryter som kan brukes for å snu polariteten. DVS + og - til - og + ( opp og ned)
ToreKetil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey
Comment
-
Originally posted by biffen071278 View Postser bra ut dette men et spørsmål. er forsterkerene skrudd fast rett i rammene? mener å ha lest ett sted at de ikke skal skrues fast rett i stålet. men mulig jeg er på bærtur...."Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."
Comment
-
-
-
Hm, jeg jorder ikke ampene direkte på batteriet, å d gjør nok ikke de fleste andre heller, åssen kan d bli jorda både på batteriet og karossen da? å d burde ikke bli et problem med å skru ampene i ramma uansett, for er d skikkelig jording så er jo alt i skjønneste ordenLast edited by bmw520; 12-02-2008, 05:06.Ronny Karlsen
02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704
Comment
Comment