Da ble S6 solgt / bytta inn i denne Golfen (+ mellomlegg så klart), som skal være min bruksbil fremmvoer. 98 mod Golf 1.9TDI 90hk, bra historikk og servicer utført. Så klart når man har en så enkel bil som Golf, så må man benytte seg av litt lyd :-) Kom over ei kasse over fjorden, med elementer som jeg slo til på, til en grei penge. Utstyrslista er som følger
HeadUnit: Kenwood KDC-5047u
Subwoofere: 2 stk Ground Zero GZWN 15D4
Sub forsterker: LIB 3500.1
Frontsett: Focal SV165L
Forsterker frontsett: Pioneer GM-8604
Kabler og koblingsutstyr: LIB
Ekstra batteri bak: Biltema AGM
Dempematerialer: Silent Coat
Dette blir ikke noe konkuranseanlegg, kun litt god lyd til hverdagen. Pr i dag er kassa lukket og på ca 175 liter, bunnen er støpt ned i hjulbrønnen med elementene pekende oppover mot hatthylle. Heldigvis går kassa inn og hatthylla er på plass :-) Har allerede starta med noe kabeltrekk fra bak og frem. Høyttalerkabler, remote og strøm legges på førerside, og signalkabler legges på passasjersiden.
Frontsettet er ferdig montert i dørene, begge dørene frem er lyddempet med silent coat hvor det er lagt 2 lag bak det hvor midbassene står. Diskantene ble montert i a-stolpene, med de originalr husene som fulgte med, om dette er final solution får jeg se, skal prøve meg frem, men det låter greit, enda de går på cd-spilleren enda, til i morgen.
Får legge ved litt bilder så langt i prosessen
Førerdør dempet med silent coat
Indre dørpanel dempet
Plassering av diskant i a-stolpe
Demping mellom adapter og mellomrom mellom dørplatene
Ferdig resultat av midbass i førerdør
HeadUnit: Kenwood KDC-5047u
Subwoofere: 2 stk Ground Zero GZWN 15D4
Sub forsterker: LIB 3500.1
Frontsett: Focal SV165L
Forsterker frontsett: Pioneer GM-8604
Kabler og koblingsutstyr: LIB
Ekstra batteri bak: Biltema AGM
Dempematerialer: Silent Coat
Dette blir ikke noe konkuranseanlegg, kun litt god lyd til hverdagen. Pr i dag er kassa lukket og på ca 175 liter, bunnen er støpt ned i hjulbrønnen med elementene pekende oppover mot hatthylle. Heldigvis går kassa inn og hatthylla er på plass :-) Har allerede starta med noe kabeltrekk fra bak og frem. Høyttalerkabler, remote og strøm legges på førerside, og signalkabler legges på passasjersiden.
Frontsettet er ferdig montert i dørene, begge dørene frem er lyddempet med silent coat hvor det er lagt 2 lag bak det hvor midbassene står. Diskantene ble montert i a-stolpene, med de originalr husene som fulgte med, om dette er final solution får jeg se, skal prøve meg frem, men det låter greit, enda de går på cd-spilleren enda, til i morgen.
Får legge ved litt bilder så langt i prosessen
Førerdør dempet med silent coat
Indre dørpanel dempet
Plassering av diskant i a-stolpe
Demping mellom adapter og mellomrom mellom dørplatene
Ferdig resultat av midbass i førerdør
Comment