da har jeg vært innom på en liten kikk å høreprøve hehe. eneste negative var vel att det ikke var fult så gromt å sette seg i egen bil igjen hehe. men det kommer forhåpentligvis
da har jeg vært innom på en liten kikk å høreprøve hehe. eneste negative var vel att det ikke var fult så gromt å sette seg i egen bil igjen hehe. men det kommer forhåpentligvis
skal bli bra lyd i bilen din også skal du se. sjøl om vi må bli flere om saken...hehehehehe
hehe, fy faen fikk lossa ut alt av bilen nå da. begynner å bli fult i garasjen min å hehe selv om den er 4 ganger større enn din hehe tror bæssmuttern må finna en anna plass å ha gressklippern snart
Ser meget bra ut det her! Er så forelska i Golf 4 så har tenkt å skaffe med en selv etter sommern da det forhåpentlig vis bli arbeid på meg da! Så jeg har et par spørsmål om det er greit!
1. Hva er orginal størrelsene på elementene i dørene? (både fram og bak)
2. Er det 1" tweeter som står i orginalt framme atmed A-Stolpen?
3. Er det enkelt å fikse et relativt bra SQ setup i en 4 Golf? (er lei av å buldre bass og ingen diskant, vil ha PEN lyd ftw!)
Ser meget bra ut det her! Er så forelska i Golf 4 så har tenkt å skaffe med en selv etter sommern da det forhåpentlig vis bli arbeid på meg da! Så jeg har et par spørsmål om det er greit!
1. Hva er orginal størrelsene på elementene i dørene? (både fram og bak)
2. Er det 1" tweeter som står i orginalt framme atmed A-Stolpen?
3. Er det enkelt å fikse et relativt bra SQ setup i en 4 Golf? (er lei av å buldre bass og ingen diskant, vil ha PEN lyd ftw!)
Håper det ikke er for OT!
på forrhånd TAKK!
hei du!
1: det sitter 6.1/2" mellomtone/midbass i dørene fremme og bak på golf 4
2: det sitter 1" originalt ja, men er fint plass til 1.1/2" ogå uten å ødelegge mye plast på innsiden
3: jeg har dempet dørene på bilen min ganske mye og det har en igjen for. folk som har hatt 4'er golf tidligere skryter av at det er forholdsvis overkommelig å få til bra lyd i disse bilene. jeg er ikke uenig i den påstanden. om du kommer med et pris budsjett som DU har lyst til å legge i bilen din (til høsten) så er det bare å sende pm eller ta kontakt. 97527116
etter at spilleren min sviktet og måtte på service, så har jeg vært veldig heldig som nå har fått den igjen. og i denne sammenhengen så vil jeg rette en stor takk til Geir Bakken i Alpine Norge.
så da skal en ikke sjå bortifra at det kan bli en tur til fredrikstad til helgen... noen flere som skal dit da??????
Comment