Announcement

Collapse
No announcement yet.

320prosjekt.. noen tips?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 320prosjekt.. noen tips?

    hei.. jeg er ny på forumet her.. har sjekka ut litt. virker som et greit forum=)

    ¨har en 04 modell bmw 320d Touring m-sport som jeg skal bygge litt stereo i.. foreløpig prøver jeg å holde meg til originale høyttalerplasseringer..

    men litt av det som er gjort til nå..

    -Alpine type x frontsett i original plassering fremdører
    -Alpine type x frontsett med diskant i bakdører, og midbasser i bagasjerom..
    -Kappet alt av originalkabler til originalforsterker, og montert Rockfords 3sixty.1 boks=)
    -Montert alpine Digital 4.100 forsterker til å drive frontsettene..
    -fjerna tv sperra på bilen..
    -montert av inngang(som ikke funker-tips?)

    har ikke fått justert inn noen ting enda, så er spent på åssen det kommer til å låte når det er ferdig innstilt..

    skal i tillegg kjøpe alpine digital bassforsterker, så er jeg usikker på om jeg skal ha 10 eller 12 toms type r bass, blir en sub i aeroportkasse=)

    kan jo nevne at bilen min har den store originale skjermen til bmw, så jeg skal prøve å gjøre så mye som mulig og enda beholde den..

    er det noen som har bygd i slike biler, og evt har noen tips og råd?

    mvh Petter=)
    '04 BMW 320dT M-Sport: alpine w505 med blackbird2, 2 type x composett, pdx4x100,gammel v12 monoblokk, type r10".
    19"vertini riviera, coilovers,proffrona ruter, todelt lakk, 4x76mm eksos,kerscher dtm carbon leppe++++++
Working...
X