den leverer 2500w i 2 ohm
Announcement
Collapse
No announcement yet.
ESPL Pajero, type lang og extrem!
Collapse
X
-
// Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
//94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
Mvh
Rune Kvaal
-
Originally posted by mustang<3 View Postden leverer 2500w i 2 ohmLast edited by Streetbandit; 07-06-2008, 21:58.
Comment
-
Originally posted by Streetbandit View PostHva mente du med at forsterkeren "ser" 2ohm?? Spilte sekvenser fra 30 til 60 herts!! Spor 17 på plata av dbdrag hvis det sier det noe!!
Er det phase justering på forsterkerne? Har du justert disse?
Du skulle fått tak i tangamperemeter og målt hvor mye impedansen øker når du spiller!"Jonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
Originally posted by Streetbandit View PostMåtte sjekke litt selv her nå og det stemmer det mustang sier!! 2500 watt i 2ohm!! Så det må nok bynabelgolfen trekke tilbake!! HeheJon Ola, team dynabel
78 mod golf1 db-bil
92 mod golf3 bruks bil
Comment
-
det er målt at den leverer 2722w max på 2 ohm..(skriver http://www.eikeraudio.no/forsterker_1-kanals/cms/11)// Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
//94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
Mvh
Rune Kvaal
Comment
-
Originally posted by mustang<3 View Postdet er målt at den leverer 2722w max på 2 ohm..(skriver http://www.eikeraudio.no/forsterker_1-kanals/cms/11)
Originally posted by dynabelgolfen View PostDet er dynabel og ikke bynabel... Jeg jikk bare utifra det som er skrevet tidligere i tråden, så jeg vet ikke data på de forsterkerene. Så hvis dere sier den leverer 2500w i 2 ohm, så tror jeg på d
Comment
-
Originally posted by Streetbandit View PostI espl stiller den i 8w unlimeted og i db drag er det freestyle!! Fikk første plass i arendal med 151,1 db!! Ikke så værst til å være første db drag for oss!! Men så blåste vi begge subbene også da!! Fikk første plass i sandnes idag i espl!! Og det med 2 sprengte 18"!! Hehe Tror det var rundt 146 db i espl idag!!Originally posted by NdBDRA reglerFreestyle – Denne klassen er ment bare for førstegangs deltagere. Det er ingen regler i denne
klassen med unntak av at når du har vunnet en gang, ,så må du delta i en av standardklassene som
er listet ovenfor.
Voldsomt at du faktisk kan spille vidrere med sprengte elementer da! Det er nytt for megBilen min: Prosjekt Passat 3BG Sedan
Comment
-
Originally posted by eMTea View PostDa må du jo stille i en annen klasse neste gang, blir det i "Extreme 2" da eller?
Voldsomt at du faktisk kan spille vidrere med sprengte elementer da! Det er nytt for meg
Comment
-
En SoloX18 ryker ikke pga. for mye effekt med bare 5-6 kW...
Det har bllitt forsøkt på en med 10kW, men det gikk ikke på et par min. i hvert fall.
Det er forresten helt usannsynlig at impedansen ligger helt nede i 2 Ohm under burp. Det er bare i et øyeblikk ved/rundt tuningfrekvensen.
Har du ikke fjernkontroll til spilleren?!
Min tanker er at enten har de slått for langt, eller så har signalet vært godt klippet.
Var spolene svidde, eller var de bare alle veier?
Comment
-
Da er det bestemt at det blir tur til EM med denne bilen og "lillebroren"! Hehe
http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=2213Last edited by Streetbandit; 25-09-2008, 21:36.
Comment
Comment