Announcement

Collapse
No announcement yet.

ESPL Pajero, type lang og extrem!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    den leverer 2500w i 2 ohm
    // Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
    //94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
    Mvh
    Rune Kvaal

    Comment


    • #47
      Originally posted by mustang<3 View Post
      den leverer 2500w i 2 ohm
      Måtte sjekke litt selv her nå og det stemmer det mustang sier!! 2500 watt i 2ohm!! Så det må nok dynabelgolfen trekke tilbake!! Hehe
      Last edited by Streetbandit; 07-06-2008, 21:58.

      Comment


      • #48
        Originally posted by Streetbandit View Post
        Hva mente du med at forsterkeren "ser" 2ohm?? Spilte sekvenser fra 30 til 60 herts!! Spor 17 på plata av dbdrag hvis det sier det noe!!
        Ved burp øker impedansen en del, og du får da en del mindre effekt ut. Og med ser mener jeg nominell impedans, det du kobler til om du vil si det slik.

        Er det phase justering på forsterkerne? Har du justert disse?

        Du skulle fått tak i tangamperemeter og målt hvor mye impedansen øker når du spiller!"
        Jonas Tautra
        - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
        Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

        Comment


        • #49
          Originally posted by Streetbandit View Post
          Måtte sjekke litt selv her nå og det stemmer det mustang sier!! 2500 watt i 2ohm!! Så det må nok bynabelgolfen trekke tilbake!! Hehe
          Det er dynabel og ikke bynabel... Jeg jikk bare utifra det som er skrevet tidligere i tråden, så jeg vet ikke data på de forsterkerene. Så hvis dere sier den leverer 2500w i 2 ohm, så tror jeg på d
          Jon Ola, team dynabel
          78 mod golf1 db-bil
          92 mod golf3 bruks bil

          Comment


          • #50
            det er målt at den leverer 2722w max på 2 ohm..(skriver http://www.eikeraudio.no/forsterker_1-kanals/cms/11)
            // Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
            //94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
            Mvh
            Rune Kvaal

            Comment


            • #51
              Originally posted by mustang<3 View Post
              det er målt at den leverer 2722w max på 2 ohm..(skriver http://www.eikeraudio.no/forsterker_1-kanals/cms/11)
              Det er forskjell fra forsterker til forsterker!! Har hatt en som var målt til over 2900 watt!!
              Originally posted by dynabelgolfen View Post
              Det er dynabel og ikke bynabel... Jeg jikk bare utifra det som er skrevet tidligere i tråden, så jeg vet ikke data på de forsterkerene. Så hvis dere sier den leverer 2500w i 2 ohm, så tror jeg på d
              Beklager skrivefeilen!! Går litt for fort på tastene her noen ganger!! Var ikke sikker på det så måtte sjekke det opp selv Så var ikke ment som kritikk!!

              Comment


              • #52
                Originally posted by Streetbandit View Post
                I espl stiller den i 8w unlimeted og i db drag er det freestyle!! Fikk første plass i arendal med 151,1 db!! Ikke så værst til å være første db drag for oss!! Men så blåste vi begge subbene også da!! Fikk første plass i sandnes idag i espl!! Og det med 2 sprengte 18"!! Hehe Tror det var rundt 146 db i espl idag!!
                Originally posted by NdBDRA regler
                Freestyle – Denne klassen er ment bare for førstegangs deltagere. Det er ingen regler i denne
                klassen med unntak av at når du har vunnet en gang, ,så må du delta i en av standardklassene som
                er listet ovenfor.
                Da må du jo stille i en annen klasse neste gang, blir det i "Extreme 2" da eller?

                Voldsomt at du faktisk kan spille vidrere med sprengte elementer da! Det er nytt for meg
                Bilen min: Prosjekt Passat 3BG Sedan

                Comment


                • #53
                  Originally posted by eMTea View Post
                  Da må du jo stille i en annen klasse neste gang, blir det i "Extreme 2" da eller?
                  Det blir vel super street 1-2 i db drag...
                  Jon Ola, team dynabel
                  78 mod golf1 db-bil
                  92 mod golf3 bruks bil

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by dynabelgolfen View Post
                    Det blir vel super street 1-2 i db drag...
                    Bilen er egentlig byggd for espl så vet ikke om det blir flere dbdrag!! Men hvem vet!

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by eMTea View Post
                      Da må du jo stille i en annen klasse neste gang, blir det i "Extreme 2" da eller?

                      Voldsomt at du faktisk kan spille vidrere med sprengte elementer da! Det er nytt for meg
                      Hvis du leser hele tråden så ser du at vi bytta coner lørdag morgen!! Men hadde bare 2 gammle som egentlig var kassert!! Men måtte ha i noe så da ble det de!!

                      Comment


                      • #56
                        Fornøyd Unge

                        Stolt og fornøyd unge



                        hehe

                        Comment


                        • #57
                          hehe, genialt bilde

                          Comment


                          • #58
                            En SoloX18 ryker ikke pga. for mye effekt med bare 5-6 kW...
                            Det har bllitt forsøkt på en med 10kW, men det gikk ikke på et par min. i hvert fall.
                            Det er forresten helt usannsynlig at impedansen ligger helt nede i 2 Ohm under burp. Det er bare i et øyeblikk ved/rundt tuningfrekvensen.
                            Har du ikke fjernkontroll til spilleren?!

                            Min tanker er at enten har de slått for langt, eller så har signalet vært godt klippet.
                            Var spolene svidde, eller var de bare alle veier?

                            Comment


                            • #59
                              hehe..

                              haha, tøft bilde så denne bilen i kristiansand, spillte sjukt bra
                              bilstereo pensjonist!

                              golf 3 med 2x 18" btl i vegg og AB VFL1100.1 - 153,7 db!

                              Comment


                              • #60
                                Da er det bestemt at det blir tur til EM med denne bilen og "lillebroren"! Hehe
                                http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=2213
                                Last edited by Streetbandit; 25-09-2008, 21:36.

                                Comment

                                Working...
                                X