Announcement

Collapse
No announcement yet.

ESPL Pajero, type lang og extrem!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    så dere på ferjeterminalen i dag
    fin den pajeroen der!

    regner med dere var på vei til EM?
    mvh Sindre Carlsen

    Comment


    • #62
      Originally posted by sicarlse View Post
      så dere på ferjeterminalen i dag
      fin den pajeroen der!

      regner med dere var på vei til EM?
      Stemmer nok det ja!! Nå har karene kommet hjem igjen men ikke heeelt fornøyde!!

      Comment


      • #63
        ?

        ikke helt førnøyde?
        bilstereo pensjonist!

        golf 3 med 2x 18" btl i vegg og AB VFL1100.1 - 153,7 db!

        Comment


        • #64
          mere bilder? :P
          jævla bra prosjekt da
          har du noen tips tiil dette prosjektet ?
          skriv det inn på tråden
          http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6306

          Comment


          • #65
            Kommer snart noen bilder av bilen i anledning at den skal selges!! Så hvis noen er intresert i en bil som ble norgesmester i espl 2008 og som rister løs det meste i nær omkrets så er det bare å hyle ut!! Fikk blandt annet restreksjoner under NM! Fikk bare spille 10 min hver time!! Men tok alikevel knekker på en disk i motsatt ende av hallen!! Var Kjetil som kom med dette!! Tror det var erfaring han hadde fra EM i Wels!!

            Comment


            • #66
              Vil bare legge til at inne i den hallen så bærer lyden veldig godt. IKKE noe morsomt når "alle" skal skru opp! Ikke bare din bil som stod å spillte vettu

              Og tok knekken på en disk i andre enden av hallen? Rubbish...

              Mulig jeg er gretten i dag, men følte meg bare 'a tad' provosert.

              Personlig skulle jeg helst sett at det var enda mindre bråk, men det er en annen diskuskon.
              Mvh Tony
              - The only road to take is perfection itself

              Comment


              • #67
                Originally posted by Typhon View Post
                Vil bare legge til at inne i den hallen så bærer lyden veldig godt. IKKE noe morsomt når "alle" skal skru opp! Ikke bare din bil som stod å spillte vettu

                Og tok knekken på en disk i andre enden av hallen? Rubbish...

                Mulig jeg er gretten i dag, men følte meg bare 'a tad' provosert.

                Personlig skulle jeg helst sett at det var enda mindre bråk, men det er en annen diskuskon.
                Var vel feil av meg å skrive dette en mandags morgen skjønner jeg!!

                Har enda ikke vært i en hall der lyden IKKE bærer godt så der er vel noe alle vet!
                Vet jo at disken sto der da vi dro men var iallfall noen løse planker på den!! Så ikke ta alt så bokstavlig!!
                Hvis det er så galt at folk som har lagt ned x-antall titusener i et anlegg for å dra på konkuranser rundt i landet spiller høyt for å demonstrere anlegget sitt, så syns jeg det bør bli seperate NM finaler for SQ og ESPL!!
                Håper alle skjønner hva jeg mener nå og ikke sjeller meg ut for dette også!! Er et poeng jeg vil ha frem her!!

                Comment


                • #68
                  syns det er bra det finnes biler som kan showe skikkelig med basstrykk jeg,det er jo det som trekker folk!
                  Att det er musikk spilling på bilstereo utstillinger må vi nok regne med

                  Skru opp karer!
                  "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by Jonny.B View Post
                    syns det er bra det finnes biler som kan showe skikkelig med basstrykk jeg,det er jo det som trekker folk!
                    Att det er musikk spilling på bilstereo utstillinger må vi nok regne med

                    Skru opp karer!
                    Helt enig med Mr. B. Så får det heller være noen som er litt hårsåre fordi de sto omringet av endel av disse bilene..
                    Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                    Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                    Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                    -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

                    Comment


                    • #70
                      Trøkk er da bare kult ^^)
                      VW Touran 2006 1,9TDI HL <-- Fremtidig bygg : )

                      Comment


                      • #71
                        Fikk gleden av å sitte inni denne tidligere i år og det spilte helt rått!!!!

                        Comment


                        • #72
                          rått prosjekt!

                          Comment


                          • #73
                            blir det no mere ut av dete monstre=`)??

                            Comment


                            • #74
                              Sto lengre bak i tråden at bilen var til salgs,så går ut i fra at den er solgt nå?

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by Vinje View Post
                                Sto lengre bak i tråden at bilen var til salgs,så går ut i fra at den er solgt nå?
                                Stemmer at den er til salgs ja!! Men er ikke solgt enda!! GI BUD!!!!

                                Comment

                                Working...
                                X