dette er mitt aller første prosjekt, så ikke regn med at det blir så proft..
men skal prøve så godt jeg kan vet at dette ikke er et båtforum, men detta handler jo om bilstereo så det gjør sikkert ikke noe.
utstyret er:
1 DD 1012
Soundmagus X-1502
Arizona Eagle AZ-255
Et par Magnat 6x9 høytalere
Ipod brukes som "CD-spiller"
kassa skal støpes i glassfiber, kommet litt igang men venter fortsatt på sub'en. posten greide jo selfølgelig å rote den bort
har koblet opp alt av utstyr osv. men kommer ikke bilder av dette før i morgen, da det er for mørkt nå.
men legger ut noen bilder av andre ting.
var på jobben til en jeg kjenner å fikk kjøpt litt polyester, herder og glassfibermatte. ga 200kr tilsammen.
høytaler grillen trenger en oppussing, hehe
høytaler grillen ferdig. ble ikke så værst.
la bare et par lag.. forsterket mer når jeg tok den ut. se bildene under.
slenger med et bilde av selve båten også jeg, den er drit falmet så må jobbe endel med å rubbe og polere.. det er en dritt jobb.
dette var alt for denne gang. kommer mer i morra.
mvh Thomas
men skal prøve så godt jeg kan vet at dette ikke er et båtforum, men detta handler jo om bilstereo så det gjør sikkert ikke noe.
utstyret er:
1 DD 1012
Soundmagus X-1502
Arizona Eagle AZ-255
Et par Magnat 6x9 høytalere
Ipod brukes som "CD-spiller"
kassa skal støpes i glassfiber, kommet litt igang men venter fortsatt på sub'en. posten greide jo selfølgelig å rote den bort
har koblet opp alt av utstyr osv. men kommer ikke bilder av dette før i morgen, da det er for mørkt nå.
men legger ut noen bilder av andre ting.
var på jobben til en jeg kjenner å fikk kjøpt litt polyester, herder og glassfibermatte. ga 200kr tilsammen.
høytaler grillen trenger en oppussing, hehe
høytaler grillen ferdig. ble ikke så værst.
la bare et par lag.. forsterket mer når jeg tok den ut. se bildene under.
slenger med et bilde av selve båten også jeg, den er drit falmet så må jobbe endel med å rubbe og polere.. det er en dritt jobb.
dette var alt for denne gang. kommer mer i morra.
mvh Thomas
Comment