skal i gang me bilen igjen ,lakket den sist sommar så nå er lakken blitt gamale igjen så da er det dags me noe nytt ,siden det er kåno som skal overta kjerrra
begynner med lakken, så skal eg se om eg kan klare å lage noe fint baki der med noe annlegg
planen er
3 stk 12"
1 stk dynabell bf7501
2 stk 2 kanalere fra dynabell
2 sett me 6,5 coxialhøytalere
alpine cda 9855r spiller
monster cabel phonkabler
3 stk optima red topp baterier
sånn såg den ut
så etter et par timer me ribbing å litt pussing
hadde ein halve passat ligganes også me el vinduer så jeg tok disse å lakket innvendigt
myye syregrunnig å noen lag me lakk så blei det bra
lakket taket å slikt med ein gang så slepper eg å tenke på det ettepå
tok å ribba den eine rammen te instrumentpanelet der luftutaket er å mekket noen innstrumenter inn istedenfor ekje heilt ferdige her
mye pussing på gamle deler
tok å lagde meg ein sikkelige bad lokk også er ikje fedige enda her
handla også inn et HR coiloversett
her er da fargen som skal over bilen er litt vanskeligt å ta bilde av men det er ivertfall svart met med gold regbueflakes
begynner med lakken, så skal eg se om eg kan klare å lage noe fint baki der med noe annlegg
planen er
3 stk 12"
1 stk dynabell bf7501
2 stk 2 kanalere fra dynabell
2 sett me 6,5 coxialhøytalere
alpine cda 9855r spiller
monster cabel phonkabler
3 stk optima red topp baterier
sånn såg den ut
så etter et par timer me ribbing å litt pussing
hadde ein halve passat ligganes også me el vinduer så jeg tok disse å lakket innvendigt
myye syregrunnig å noen lag me lakk så blei det bra
lakket taket å slikt med ein gang så slepper eg å tenke på det ettepå
tok å ribba den eine rammen te instrumentpanelet der luftutaket er å mekket noen innstrumenter inn istedenfor ekje heilt ferdige her
mye pussing på gamle deler
tok å lagde meg ein sikkelige bad lokk også er ikje fedige enda her
handla også inn et HR coiloversett
her er da fargen som skal over bilen er litt vanskeligt å ta bilde av men det er ivertfall svart met med gold regbueflakes
Comment