Announcement

Collapse
No announcement yet.

D-Vision Verkstedstråd..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

dette burde holde dette tror jeg

dere får koble på biltema pumpa på den andre tanken så har dere to pumper dere kan bruke hvis det ikke holder med 1
    VW Golf 4
    Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
    Simen Sormbråten

Comment

så på bildene av verksteds lokalet deres,tar jeg skammelig feil eller holder dere til i kr.sund? :O Står vel sikkert en plass her men..

Comment

Originally posted by Jobbe88 View Post
        så på bildene av verksteds lokalet deres,tar jeg skammelig feil eller holder dere til i kr.sund? :O Står vel sikkert en plass her men..
        Er i kristiansund ja!
        Pioneer - Hertz - Zealum
        Prosjekt Volkswagen Passat 3B
        Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

Comment

er jo bare 3kvarters kjøretur for min del det Hvor i kr.sund? Ser du mot kaia å kirkelandet eller hva det heter på bildet der? Da kan det vel stemme at lokalet er på innladet? Tuller sikkert fælt nå,hehe

Comment

Lokalet er på Goma
            Roar Sørlie
            Tlf 90127075
            Strandgata 26; mitt andre hjem :P

Comment

Hvordan ble det med caben og lastebilen da? er det ferdig ennå
              Spent på å se noe sluttresultat der også hvis det er kommet så langt?
              Dere var jo så godt igang så
              Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
              Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
              Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
              -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

Comment

går det an å stikke innom å se engang det passer sånn?

Comment

Cabben ble levert til lakkering for ei stund sida, men har ikke hørt noe om hvordan det gikk. Fikk det litt vel travelt på slutten der, og vi sverget på at det var siste gangen vi tok på oss et så stort prosjekt der målet var LAKKERING av interiøret

Jobbe88: Det er da bare å stikke innom og se om det er folk der om du er i ballbyen det da. Nå skal det sies at Daniel og jeg jobber begge på sjøen, så har du maks uflaks er begge vekk, har du knallflaks er begge hjemme
                  Roar Sørlie
                  Tlf 90127075

Comment

hehe,er ikke der så ofte,å drar aldri dit på impuls,så om jeg bestemmer meg for å ta en tur så kan jeg vel høre med deg/dere om dere er der

Comment

• Originally posted by Crazytaxi View Post
                      Hvordan ble det med caben og lastebilen da? er det ferdig ennå
                      Spent på å se noe sluttresultat der også hvis det er kommet så langt?
                      Dere var jo så godt igang så

Lastebilen skal inn til mindre ombygging senere i år.. er ikke så lett å planlegge det ettersom bilen er alltid på tur.. Skal bygges inn noen lysdioder og et coaxial sett baki.. og trekkes i mere blå Alcantara.. ellers så må den få ny 24v-12v omformer.. litt for liten den som er nå..

Cabben skal snart inn til lakkering..

Vi har mye spennede på lur for firmaet så dere får bare følge med

Comment

• For de som lurte på hva som skjedde mere med den jævla bmw'n..
                        Vært å montert litt i kveld.. En ting er sikkert. Dere vil ALLDRi se et slikt prosjekt igjen på denne tråden..

Kommer mere i morgen tenker jeg.
                        Last edited by D-vision; 22-09-2008, 23:53.

Comment

• Galskap! Er så glad jeg ikke har noe mer med den pakkisfønern der å gjøre!
                          Roar Sørlie
                          Tlf 90127075

Comment

• Smålei all pussingen eller?
                            Prosjekt SQ Audi A3

Comment

• Spørs om vi ikke gikk og snøyt sparkelbuser fra helvete og hadde krampe i fingrene der ei stund ja!
                              Var ei kjekk ærfaring da, men skal skrive regning med gaffel om vi skal ta på oss et tilsvarende prosjekt! :-O
                              Roar Sørlie
                              Tlf 90127075

Comment

• Ouuæææh!
                                Sånn går det når man stoler blondt på navigasjonen og ikke ser på veien:

Trekkvogna vi rigga litt anlegg i havna visst i veggen på et vandrehjem i gudbrandsdalen. So much for nothing!

http://www.gd.no/nyheter/article3900397.ece
                                Roar Sørlie
                                Tlf 90127075

Comment

Working...
                                X