Announcement
Collapse
No announcement yet.
Volvo 460
Collapse
X
-
hei folkens.
dreiv å undersøkte noen skranglelyder, da mener jeg skranglelyder som høres veldig bra.
da ble det satt inn 2 m4 skruver i vær dør, i de to orginalfestene til høytalerne som satt der før, der var noen lyder borte
og så løfta jeg porten i hattehylla 1mm, så kunne jeg ikke høre flere av den ritable sorten for denne gangVW Golf 4
Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
Simen Sormbråten
Comment
-
Originally posted by simso View Posti kveld har jeg lagt opp bedre jording forran, prøvde å skru opp litt, men lysa ville ikke blinke lengerePioneer - Hertz - Zealum
Prosjekt Volkswagen Passat 3B
Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr
Comment
-
hadde et problem i går.
jeg skulle spille litt musikk på bra volum, akkurat da bassen skulle starte kuttet spilleren helt. denne ble svart uansett hva jeg trykte på, untatt da jeg dyttet displayet til orginalposisjon (har sånn tilt funsjon) da startet spilleren igjenn akkurat som igen ting hadde sjedd
det er orginal kabling til spilleren, kan det være at spilleren fikk for lite støm i dette øyeblikket? frontsettet sitter koblet til spillerVW Golf 4
Simen Sormbråten
Comment
-
VW Golf 4
Simen Sormbråten
Comment
-
-
hei
endelig sjer det noe her å
fått trekt den ene døra mi nå men det ble noen skrukker, synes dette er bra til å være første gang.
gjerne kom med komentarer om hvordan jeg kunne gjordt det bedre, så jeg lærer litt mere til neste gang.
begynner å ligne noe
jepp da var dørsia på plass
men det ble litt vanskelig dette her
VW Golf 4
Simen Sormbråten
Comment
-
da blir det ny bil på meg ganske kjapt, da far min får solgt bilen sin en av de første dagene nå, og har da vært så heldig å bytte bilen min mot 50 lapper, så lurer hva slags bil dette skal bli, noen som har noen tips? det jeg har sett på mest er golf, men har lyst på noe annet enne det å
anlegget skal over i den nye bilenLast edited by simso; 30-08-2009, 01:42.VW Golf 4
Simen Sormbråten
Comment
-
da har jeg vært i oslo i dag, og det ente opp med en tur til oslo i morgen
å hente denne her, prosjektråd kommer
http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18825669VW Golf 4
Simen Sormbråten
Comment
-
Originally posted by simso View Postda har jeg vært i oslo i dag, og det ente opp med en tur til oslo i morgen
å hente denne her, prosjektråd kommer
http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18825669Mvh Werner Harstad
Comment
Comment