Lakke svart i midten og polere kant. Helt klart!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
PikoFlex: Prosjekt Jetta v2
Collapse
X
-
Originally posted by Hifonic View PostLakke svart i midten og polere kant. Helt klart!Pioneer - Hertz - Zealum
Prosjekt Volkswagen Passat 3B
Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr
Comment
-
Originally posted by Sonus View PostJetta er brukt med godt hell før det, da i giftgrønn farge
Noen som husker Jetta'en som Trond (som nå jobber hos Pioneer Norge) bygde for Hi Fi Klubben? Det er fremdeles en av de råeste bilene jeg vet om.Reinhardt
Comment
-
Joda skal bli bra det her!
Fikk lagt litt M1 og splen i går, og vips så ble det ingen vibrasjoner av baksete og hatthylle! Viktig!
Kommer bilder av det etter hvert!
Moderatornote:
All dialektdiskusjon ble flyttet bort her:
http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=2780
RolfLast edited by neptyr; 17-04-2008, 16:48.Pioneer - Hertz - Zealum
Comment
-
Det kan hende det blir gjort noen endringer ang bilvalg! Jeg er nødt til å ha en større bil og 4-dørs pga. en del personlige grunner og framtidsutsikter.
Så da kan det hende det blir salg av Jetta`en! Men annlegg blir det kjøpt inn uansett (no worries). Det som blir gjort framover i denne prosjekt tråden er vedlikeholdsarbeide og opppussing av bilen generelt! Fjerning av de 8 småe rustflekkene på bilen! Litt stussing av hjulbuer da den subber lit i bakkant!
Det som følger med bilen da er:
-Frontsett
-Bakhøytallere
-Pioneer spilleren
-Rockford P3 10" om den ikke blir solgt.
-15" kantfelger
-Bilen er reparert og fiksa opp for 15.000++ så den er i TOPP teknisk stand.
-EU-Godkjent
-Årsavgift
-Vinterdekk (PiggDekk)
Interiørmessig så er bilen i topp form.
Så vi får se!
Men framover blir det ikke noe STORBYGG! Kan hende det blir 2stk kasser som blir kontruert med tanke på 10" og HYSH HYSH
Mvh.
Aleksander
Ps. er det noe interesse for denne bilen så er det bare å sende inn en PM!
Kan ta bytte i størr bil!Pioneer - Hertz - Zealum
Comment
-
Ser ut som jeg beholder bilen lell! Det har vært en del etterspørsel etter bilen. Men det er ingen som har kommet med noen seriøse tilbud på den egentlig! Så jeg skal beholde den og fikse den opp etter tidligere nevnt liste forhåpentligvis! Vi får se hva som skjer framover egentlig. Jeg har god tid og det er ingenting som absolutt må bli gjort nå!
Det eneste som står for tur er å sveise i venstre kanal, da jeg fant et rusthull der. Ellers så kan det hende jeg må gjøre litt ekstra med den etter den har vært på EU godkjenning da! Håper på ikke så mange 2`er feil.Pioneer - Hertz - Zealum
Comment
-
Her blir det litt endringer serru!
ALLE KAN SE BORT FRA FØRSTE POST!
Da har det blitt slik som nevnt over at jeg beholdt bilen intill videre! Det vil bli kjøpt inn en nyere bil type 2000+ modell i senere tid.
Det som er gjort nå med bilen er:
Satt inn:
-Hertz 5.25" Energy frontsett
-RF 450.2 på frontsettet
-Hertz HX300 som skal bli drevet med en Pioneer 2000SPL (intill jeg får en annen sub så blir det slik)
-Lagt opp nye kabler og fordelingsblokker
-Dempet ytligere for å få fjerna litt vibrasjoner her og der
Akkurat nå står bilen uten midkonsoll og dashen er delvis demontert.
Gjorde dette i går forresten. Forsterkern kommer i posten forhåpentligvis i morra, så jeg får satt inn den og subben i løpet av morradagen. Blir vel satt inn et voltmeter etter hvert eller 2 for å se ladespenning og spenning på forsterker. For å ha litt oversikt. Pluss at Stinger voltmeterne er råe å se på, hehe (må ha litt bling vettuh).
Kjøpeliste framover blir vel som følger:
-Voltmeter x2
-Materiale til å bygge en ny kasse etter dB-drag.
I dag blir det vel lagt opp en signalkabel til nyforsterkern som kommer, strøm er allerede lagt opp og jeg skal få fiksa midtkonsoll og Dash etter at de siste kablene er trekt. Ser fram til Rindalen 5. juli da jeg for første gang skal teste dette å få det målt. Målet er jo å slå min forrige score på 136.3. Dette var med 2 Audioshitesubber og 1 soundanus x1500 forsterker. Dette skal jeg greie TROR jeg. Da dette er VESENTLIG bedre utstyr og en bedre bil å bygge i!
Så håpet er i alle fall en forbedring i DB. Det blir bygging av ny kasse etter db i rindal da jeg ikke har tid eller utstyr til å gjøre det før 5. juli.
Mvh.
AleksanderLast edited by PikoFlex; 26-06-2008, 09:37.Pioneer - Hertz - Zealum
Comment
-
Originally posted by Jobbe88 View Posthvis du er heldig med kassen du skal bruke tror jeg du klarer 140dBPioneer - Hertz - Zealum
Comment
-
Hehe, time vilj shauPioneer - Hertz - Zealum
Comment
-
I går ble det gjort ferdig framme i bilen! Signalkabel til monoblokk er dratt. Det ligger remote bakover. Jeg har strøm og jording også klart bak. Så det som står igjenn er å få inn nyforsterkern og hive på litt kabler og skjule det meste.
Ny handeliste:
-8mm2 strømkabel (Brukes som høytallerkabel)
-Voltmeter x2 (kan hende det kun blir 1stk)
-Materiale til bygging etter db drag.
Til helga blir det ikke mye bygging i alle fall, farsan har bursdag og det blir litt festing der. men målene er å få inn forsterkern og få testa litt.
BEKLAGER INGEN BILDER I DAG!Pioneer - Hertz - Zealum
Comment
Comment