Announcement

Collapse
No announcement yet.

PikoFlex: Prosjekt Jetta v2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Jobbe88 View Post
    blir nok bra dette Gleder meg til å se når du blir hekta på støping jeg

Hehe, det tror jeg på! Blir ikke noe støping på meg på en lang stund da! Så du må være tolmodig!
    Pioneer - Hertz - Zealum
    Prosjekt Volkswagen Passat 3B
    Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

Comment

er jeg ikke kjent for å være tolvmodig kansje? hehe

Comment

er jeg ikke kjent for å være tolvmodig kansje? hehe
        Hehe, skal du bli med til Rindalen eller den 5 juli?
        Pioneer - Hertz - Zealum

Comment

Originally posted by PikoFlex View Post
          Hehe, skal du bli med til Rindalen eller den 5 juli?
          Tja,må se. Har fullt program hver dag i flere uker,men kansje det går. Skulle bestille coilovers til bilen idag,men vanskelig å få det godkjent (d.v.s ingen har greid det ennda) så da blir det 2 nye subber isteden Det rekker jeg vertfall ikke å bli ferdig med før 5. Mulig å hive seg med deg da? Å hvor lenge skal du være der?

Comment

Tja,må se. Har fullt program hver dag i flere uker,men kansje det går. Skulle bestille coilovers til bilen idag,men vanskelig å få det godkjent (d.v.s ingen har greid det ennda) så da blir det 2 nye subber isteden Det rekker jeg vertfall ikke å bli ferdig med før 5. Mulig å hive seg med deg da? Å hvor lenge skal du være der?

Kjører i halv 11 tia tror jeg fra øra! Tenker å prøve å få med ottar også!

Konvoi fra vesse? =)
            Pioneer - Hertz - Zealum

Comment

Originally posted by PikoFlex View Post
              Kjører i halv 11 tia tror jeg fra øra! Tenker å prøve å få med ottar også!

Konvoi fra vesse? =)
              Konvoi liker vi! Ta med nok brennvin da!
              Jon Ola, team dynabel
              78 mod golf1 db-bil
              92 mod golf3 bruks bil

Comment

Jeg må avlyse.. detaljer finner du i tråden min... *Sukk*

Comment

Jeg må avlyse.. detaljer finner du i tråden min... *Sukk*
                  Hehe du skal få sitte på med meg så du får det med deg om du ønsker! Bare arti å ha med flere vettuh!

Til info:

Ting skjer, har fått fiksa opp litt mere lyd i jettan, fått tuna inn litt mere på frontsettet og alle kabler er lagt. Det spiller meget pent til å ha plassering som ikke duger til noe, diskanten derimot står i dashen. Bare vinkla litt greit å orginal diskanthus som følger med settet. Og er ganske imponert av hva det klarer energysettet. Så vi får se framover hvordan det blir med bass. Satser på å få alt tuna til jeg kommer til Hemne til helga! Forsterkern hakke kommet enda, så ut til å ligge i oslo over helga. Får ettersendt bassremote som skal legges opp og festes i dashen på et litt grei måte. Skal evt legge falskgulv i helga også TROR jeg. Så jeg får festa alt på en real måte.

Mvh.
                  Aleks
                  Pioneer - Hertz - Zealum

Comment

Blir nok bra dette Får satse på du kommer til hemne før jeg stikker til aure da,så jeg får høre. Vært arti å hørt et skikkelig anlegg nå,mitt ligger bare å støver,henta det ut 5.juni å har ikke fått montert NOE av det ennda,hehe

Comment

Da har det kommet inn en forsterker og litt!
                      Bilder sier mere enn 1000 ord. Så skal ikke si så mye mere nå! (ps. nytt kamera, weeee)

Spiller:

Midbass:

Diskant:

Setup bak:

Gullet mitt:

Enjoy.

PS: Det her slengt inni og kablinga ser ikke ut, ræva plassering av alt, men spiller greit faktisk! (ikke mobb meg neptyr)

Mvh.
                      Aleks
                      Pioneer - Hertz - Zealum

Comment

tåler du ikke å bli mobba? Sånt er ikke lurt å si til meg Regner meg jeg får høre iløpet av helga?

Comment

tåler du ikke å bli mobba? Sånt er ikke lurt å si til meg Regner meg jeg får høre iløpet av helga?
                          Skal vi nok få ordna!
                          Pioneer - Hertz - Zealum

Comment

blir nok litt mobbing,heheh,vet du blir sinna Neida , jeg skal være snill gutt :-D
                            Så bra ut dette da

Comment

Da blir det litt oppdateringer fra den siste tiden!

Jeg var på Rindal og spillte 137.4 db med setupet mitt, noe som jeg er ganske fornøyd med. Fikk i går satt inn falskgulv og ny spiller i bilen. Har ikke noe bilder enda. Men det skal jeg fikse ganske snart! Må bare få fjerna en liten sperre mak spillern så jeg får den inn dit den skal.

Aleks
                              Pioneer - Hertz - Zealum

Comment

er vel bra fres i den pioneer monoblokka? jeg bruker lillebroren til subbene i bilen min,og synes den har stålkontrol på sakerne
                                "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

Comment

Working...
                                X