Announcement

Collapse
No announcement yet.

Team Re-loud Panda

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Techpoint View Post
    Nå har det seg sånn at bilstereobransjen går mørkere tider i møte, så kanskje noen av disse copyrightene og patentene blir solgt til interesserte for å tjene mer penger

Det er jo ingen tvil om at maaaange amper, subber osv er like, det ligger ofte i at flere "leverandører" bruker de samme fabrikkene, man får ofte mye for pengene osv.
    Designmessig er det ofte også stor likhet på amper og subber, mens på komp.sett så er likhetene foran elementet kanskje like, mens baksiden er totalt endret, liten komponent som selger mye og er av samme grunn billigere å endre design på.
    Ja, desverre så ser det mørkere ut i bilstereobransjen nå, kontra for 10 år siden...
    Så Det er mulig at copirigthene blir solgt ja...Alle vil jo tjene penger...

Å som du skriver her, så er det mange woofere og forsterkere som kommer fra samme fabrikken. Og har stort sett samme utseende og ytelse...
    Det er på en måte bra, men på en annen måte dumt...
    TEAM RE-LOUD
    Norwegian Champion 00 - 01 - 02 - 03 - 06 - 07 - 08 - 11 - 12 - 13 - 14
    2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz

Comment

• Originally posted by Hifonic View Post
      Hehe, deter jo forståelig da. Merket har bare eksistert i Finland foreløpig. Men så kom jeg i kontakt med sjefen der og deretter har ting gått sin gang

Kan være testmodeller ja, men kjenner 2 andre som har slike forsterkere i Finland så vet ikke..

Er heftige saker ja, skal ikke legge skjul på det! Og prisenene er fine, spesielt når man kjøper brukt fra en som er takknemlig for hjelpen man har gitt

Men nå er det sikkert nok OT her
      De gærne Finna.. :P
      Kan ha vært testmodeller, eller at de ga blaffen i logo for å holde kostnadene nede.? Men det "ser vi" på neste lass med forsterkere som kommer fra focus..om det er logo eller ikke på dem.

Prisene på focus, eller hva du har betalt aner jeg ikkeno om...
      Jeg vet bare at ampene selges nye for 8495 pr stk...Med Atomic logo.

Å ja, nok OT for denne gangen.
      Nå skal jeg snart oppdatere litt her...
      TEAM RE-LOUD

Comment

• Da endelig Atomic satt i bilen, så økte scoren litt.
        Men det var bare å jage en enda bedre score. For jeg blir aldri fornøyd...
        Så da ble det oppdatert med litt flere 50mm2 strømkabler...

Sånn så det ut før...

Sånn ble det seende ut...
        Scoren økte ikke akkurat veldig med dobbelt så mange kabler.
        TEAM RE-LOUD

Comment

• Når kommer dere egentelig over 160db i Street?
          Har dere prøvd å jorde noen andre steder i bilen får å få bedre utslag?
          (bare spør jeg, selv om dere sikert har prøvd det 10-12 ganger)
          Jørgen Dyver - 95 78 60 52

Comment

• Kjører dere ikke jord direkte til batteri?
            1993 BMW 318is coupe

Alpine - Phoenix Gold - UsAmps - Hertz - Odyssey - Evus - Tsunami - Vibroplast

Comment

• Originally posted by OpelPower View Post
              Når kommer dere egentelig over 160db i Street?
              Har dere prøvd å jorde noen andre steder i bilen får å få bedre utslag?
              (bare spør jeg, selv om dere sikert har prøvd det 10-12 ganger)

Hehe, 160 i street vil jeg tro kommer litt senere på sessongen

Vi jorder direkte på batteriet...Med 4 stk 50mm2 "minuskabler."
              Hver amp har 4 stk minus kabler... og da selvfølgelig 4 stk 50mm2 pluss kabler pr amp...
              Det gjør vi for at chassiet klarer ikke å ta unna 2000+ ampere. Og i et sånn "ekstremt" system som dette, er vi ute etter å ikke få spenningsfall. Noe vi ville ha fått hvis vi hadde jordet i chassiet.
              TEAM RE-LOUD

Comment

• Originally posted by bjaa View Post
                Kjører dere ikke jord direkte til batteri?
                Jo, det gjør vi..........
                TEAM RE-LOUD

Comment

• Jeg kjører selv jordingen fra forsterkeren til batteriet, men så har jeg jorda batteriet karoseriet...

Men dere må vel jorde batteriet? åja nå er jeg med...
                  Dere lader kun det baterier med vanelig batteriladere på 230v/12v, ikke med dynamoen som jeg....
                  Beklager forviringen...
                  Jørgen Dyver - 95 78 60 52

Comment

• Originally posted by OpelPower View Post
                    Jeg kjører selv jordingen fra forsterkeren til batteriet, men så har jeg jorda batteriet karoseriet...

Men dere må vel jorde batteriet? åja nå er jeg med...
                    Dere lader kun det baterier med vanelig batteriladere på 230v/12v, ikke med dynamoen som jeg....
                    Beklager forviringen...
                    Joda, batteriet er jordet i chassiet...
                    Men i den klassen som bilen konkurerer i så har ikke motoren lov til å gå under måling.
                    Så ja, bruker kun batterilader for å lade opp batteriet igjen.
                    TEAM RE-LOUD

Comment

• Sånn så det ut baki da alt Atomic utstyret var på plass i bilen.

3 forsterkere på golvet under baksetet, og en forsterker på kassa...
                      TEAM RE-LOUD

Comment

• Er det noe kult å kjenne på nedi der eller?
                        TEAM RE-LOUD
                        http://www.teamreloud.com

Norwegian Champion 08

Comment

• Tja... det er iallefall to stooore magneter det går ann å kjenne på nedi der..
                          TEAM RE-LOUD

Comment

• Skal si leverandøren din ble redd meg ja.....

Etter at jeg kom på markedet med diverse "like" produkter har jo dreamtm kutta flere tusen på enkelte produkter, tilfeldig?

Skal tro hvor langt ned han tør å gå Jeg endrer nok endel av prisene snart hihi.....

Comment

• Redd deg? Og hvis du tenker på Atomic forsterkeren så har vi gjort dette på grunn av en mer betydelig leverandør. Hvis du tenker på SPL dynamics, så har vel tilbudsprisene ligget omtrendt der siden før jul? Men kan jo være noe annet du sikter til. Men redd deg.... hmm skeptisk.

Comment

• Originally posted by DreamTM Norway View Post
                                Redd deg? Og hvis du tenker på Atomic forsterkeren så har vi gjort dette på grunn av en mer betydelig leverandør. Hvis du tenker på SPL dynamics, så har vel tilbudsprisene ligget omtrendt der siden før jul? Men kan jo være noe annet du sikter til. Men redd deg.... hmm skeptisk.
                                EEEEEE-WAAAAAAR! W000ho0o0o0oo!
                                Pioneer - Hertz - Zealum
                                Prosjekt Volkswagen Passat 3B
                                Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

Comment

Working...
                                X