Announcement

Collapse
No announcement yet.

JoBBe : Volvo 945SE/LT

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Jobbe88 View Post
    Må vel snart gjøre litt mer med mitt eget prosjekt nå,har jo bygd om dørsidene på en A4 (er vell ei uke eller 2 sia vi var ferdige) å i kveld begynnte jeg på en bandpass kasse til en annen kammerat :P Må jo ha noe form for bass til helgas "rån sjenk" :P Aldri bygd bandpass så gleder meg vilt til å høre
    Hvem som skal ha det da? Skal komme utover å være med jeg også just for fun, hehe! Satser på å ta de fleste med fin lyd. Alle utpå kyrksæterøra har jo punch serie RF eller torshov annlegg så :P
    Pioneer - Hertz - Zealum
    Prosjekt Volkswagen Passat 3B
    Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

Comment

• kompis fra aure. Kassen blir nok ferdig før du rekker å komme til øra,å da skal vi på fylla :P Men om du skal ut får du nok høre Ble litt for lita den kassen men det driter jeg i,bare for litt ekstra bråk egentlig :P

Comment

• Originally posted by Jobbe88 View Post
        kompis fra aure. Kassen blir nok ferdig før du rekker å komme til øra,å da skal vi på fylla :P Men om du skal ut får du nok høre Ble litt for lita den kassen men det driter jeg i,bare for litt ekstra bråk egentlig :P
        Kult, skal da vel ut å ta en liten en kan du skjønne! Hvilken bil skal det i da?
        Pioneer - Hertz - Zealum

Comment

• VOLVO 240 Kassen er "ferdig". Mangler topp plata,men skal ha 2stk 4" å ett 5" rør å jeg har lånt bort alle :P

Har du rør til over kansje ??

Comment

• om du vil bytte subber i volvoen din har jeg de i signaturen min liggende for avsending, evt gi meg en pm på hvilke subber du ville ha så får du et tilbud

Comment

• Lakkert motor rom,vet det mangler en flekk :P

Nye dørsider,3 løsningen dette,så har blitt mye bortkastet material :P

Comment

• Nye a-stolper med HT25

Comment

• det er litt lort her å der,så det ser egentli helt jævlig ut,men jeg er fornøyd så langt

Comment

• Blir bra det her jobbe! Gleder meg til å høre!
                    Synn at du ikke fikk en smakebit av hvordan det låter i passaten, kommer til å bli bra dette!
                    Pioneer - Hertz - Zealum

Comment

• får satse på det vil duge. Var å støypa litt igår,men ser ut som det har sjedd noe rart med polyesteren min,som om den har skilt seg eller noe =/

Comment

• Ser bra ut dette da jobbe! skal du lage hull i dørtrekket for å bruke dørene som kasser eller har du en annen løsning på akkurat det?

Stolpene ble absolutt pene, motiverer meg til å bygge vidre her også
                        Pioneer, Mb Q - Q-line og focal k2, min oppskrift på god lyd

Comment

• Takk for det ole Skal lage hull i trekket å bruke døra som kasse ja,skal "skomme" en tunell inn til døra slik at jeg får absolutt alt trykket inn i døra å får alt tett.

Comment

• Høres ut som en god plan det ja. Har du mellomtone også? virker som det kan bli ganske stor frekvensområde for 8" om du ikke har det?

PS: håper du ikke skal tettet drenerings hullene i døre da, de må nesten få bli :P
                            Pioneer, Mb Q - Q-line og focal k2, min oppskrift på god lyd

Comment

• har mellomtoner ja.

Comment

• Jaja,tok mange nye bilder i helga,men får ikke lasta dem åver på pc'n :@

Comment

Working...
                                X