Fiks FFS:P
Announcement
Collapse
No announcement yet.
JoBBe : Volvo 945SE/LT
Collapse
X
-
Pioneer - Hertz - Zealum
Prosjekt Volkswagen Passat 3B
Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr
-
ja da har jeg fått inn nye bilder. Fått grunna den ene delen av den døra jeg har kommet lengst på,men er fortsatt mye igjen. Skal lakkere det "panelet" som 8" skal stå i,så skal jeg prøve å trekke resten.
Tror ikke denne er så dum
Delefiltere skal stå bak dørtrekket,plana er å ha plexi eller herdaglas eller noe slik at folk ser utstyret jeg har i bilen,litt harry men jeg er egentli veldig harry så det går bra :P
Comment
-
du tenker på hvorfor ene elemente er i framkant av døra å ett i bak kant? Jo det har sin logiske forklaring,døra går ikke igjen hvis 5.25" skulle stått i fram kant Så derfor måtte det bli sånn,men satser på at det går bra,sitter langt bak i Volvo så tror det går godt,uten at jeg har noe som helst teoretiske fakta som sier at dette vil funke. Er vel egentlig ett førstegangs prosjekt når det gjelder litt "seriøst" bygg så tar det som det kommer.
Comment
-
Originally posted by Jobbe88 View Postdu tenker på hvorfor ene elemente er i framkant av døra å ett i bak kant? Jo det har sin logiske forklaring,døra går ikke igjen hvis 5.25" skulle stått i fram kant Så derfor måtte det bli sånn,men satser på at det går bra,sitter langt bak i Volvo så tror det går godt,uten at jeg har noe som helst teoretiske fakta som sier at dette vil funke. Er vel egentlig ett førstegangs prosjekt når det gjelder litt "seriøst" bygg så tar det som det kommer.
Du vil få alt for lang avstand mellom diskant og mellomtone, samtidig som du vil få mellomtonen alt for nær deg på førersiden. Ser pent og bra ut det du har gjort, men tror nok du vil bli misfornøyd med lyden om du setter mellomtonen der![SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
[SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
[SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]
Comment
-
Hmm!
Midbassen ser bra ut med tanke på plassering. Men Mellomtone tror jeg ikke kommer til å bli bra når den er plassert der:S
Volvo har jo en SVÆR dæsh så hvorfor ikke prøvd å få den plasser der istede ved diskant?Pioneer - Hertz - Zealum
Comment
-
Originally posted by Jobbe88 View Posthmm,har vært ute med dash før å det årker jeg ikke ennda en gang,men får se litt på det i helga.
Men er det ikke vits i å gjøre ferdig dette da? Bør jeg drite i det å kjøpe nye dørtrekk? :S
Du kan jo evt. bare støpe om de dørtrekka du allerede har, bare "bygge" de om litt.
Men sett på dørtrekka å ta en lytt.Pioneer - Hertz - Zealum
Comment
-
Originally posted by Jobbe88 View Posthmm,har vært ute med dash før å det årker jeg ikke ennda en gang,men får se litt på det i helga.
Men er det ikke vits i å gjøre ferdig dette da? Bør jeg drite i det å kjøpe nye dørtrekk? :S
Ville ikke kasta bort vinyl eller mere jobb på å ha mellomtonen bakerst på døra! Det kommer garantert til å bli irriterende for deg, da er det enklere å fikse det nå, eller rett og slett sette elementnene i dashbordet. Det er jo bare en kosejobb å ta ut dashen..[SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
[SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
[SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]
Comment
-
Originally posted by Joakim View PostDet du har bygget til midbassen ser jo bra ut! Behold det og støp om til mellomtonen..
Ville ikke kasta bort vinyl eller mere jobb på å ha mellomtonen bakerst på døra! Det kommer garantert til å bli irriterende for deg, da er det enklere å fikse det nå, eller rett og slett sette elementnene i dashbordet. Det er jo bare en kosejobb å ta ut dashen..
Det jeg har bygd til mid-bassene skal jeg uansett beholde ja Det går an å skru løst det fra dørtrekket
Comment
-
Hvis jeg skal bygge om dash'en så skal elementene vendes fram,speedometerhus på midten,som sagt tar dette tid,noe jeg ikke har. Så planer er å finne en Volvo kar som har en Volvo 940 dash liggende,så satser jeg på å "få" det,bygge det om,ta ut mitt orginale, å levere tilbake det som er orginalt. På det viset får jeg jo brukt bilen å
Comment
-
Ennda noen ujevnheter,men skal ta (forhåpentligvis) siste runde me sparkling etter jobb imårra.
Har også hentet motoren min,+ litt annet snacks.
Smidde JE stempler ble det til slutt.
olje trykk å oljetemp. måler. Det må jeg ha synes jeg,har selvsagt turbotrykk også,men mangler bensintrykk og air/fuel måler.
Comment
Comment