Announcement

Collapse
No announcement yet.

JoBBe : Volvo 945SE/LT

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• må nesten si at jeg ikke er intresert da jeg ikke har penger for tida. venter til noen skal kvitte seg med et f.eks skada dash.

Comment

• Idag har jeg sveisa om blekket som fangeren henger på , slik at de passer sammen. Men nå passer ikke blekke mot bilen :P Så blir litt mer knoting i morgen.

Comment

• Siste update før hælgefylla slår inn. Begynner å nerme seg montering nå

Comment

• nice prosjekt
          Arild Musum

opel omega 2.5td stv.

Comment

• Takker

Comment

• Blir bra det der jobbe!

Ble desverre ikke byhelg! Skal ha meg meg trøndernes finest i helga på øra!
              Skulle fått en liten prøvelytt i passaten, hakke hørt den enda du :P
              Pioneer - Hertz - Zealum
              Prosjekt Volkswagen Passat 3B
              Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

Comment

• Er ikke på øra jeg vettu,men kommer til øra i rett tid imårra da. Ringer deg jeg =)

Comment

• Ja , da er det vel tid for en bitteliten update Håper å få døra klar til trekking i morgen,å mener det skal gå bra. Så tenkte jeg å ta med meg døra hjem å gjøre et tappert forsøk på å trekke den Noen som har prøvd spraylimet til 3M? Og er det lurt å trekke litt og litt av døra hvis noen skjønner hva jeg mener?

Her er iallefall bildene.

Comment

• Jeg ville ikke brukt spraylim, ta heller å kjøp deg litt kontaktlim på boks og smør på med pensel, jeg har prøvd det røde installbay har og Casco sitt, men foretrekker det fra Casco.
                    sigpic
                    /////ALPINE, STINGER, KICKER, HERTZ.

Kna Bodø Gatebil

Comment

• Jeg har brukt casco jeg også , å funka bra det. Men er liksom mer lettvint med spraylim,å tenkte 3M ville funke veldig bra,har ikke trua på det altså?

Comment

• Har blitt fortalt, at det ikke limer like bra, så med mye negative/poitive profiler bør du bruke f'eks casco
                        sigpic
                        /////ALPINE, STINGER, KICKER, HERTZ.

Kna Bodø Gatebil

Comment

• Okei , da får jeg høre på deg

Comment

• ble ikke noe trekking denne helga. Kjente litt på vektforsjell på dørtrekkene,og skjønner at her må det lages noen massive fester (vertfall massive i forhold til det orginale driten) Men det er jo bare greit å ta seg god tid mener jeg, får jo trekket 100% perfekt da , forhåpentligvis. Så nå får jeg også begynnt med det andre trekket.

Hadde uansett tenkt å vente med å teste komponentene til at satt ferdig montert i bilen. Blir best sånn Kommer vell en liten update i morgen tenker jeg. Skal begynne å tenke litt på hvordan forsterkerne skal festes over helga.

Comment

• Blir bra detta! Gleder meg til å høre og se det ferdige resultatet jeg
                              Pioneer - Hertz - Zealum
                              Prosjekt Volkswagen Passat 3B
                              Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

Comment

• heheh , takker for troverdigheten Alex , men gjenstår å se Skal nå åværtfall ikke slurve med noe

Comment

Working...
                                X