må nesten si at jeg ikke er intresert da jeg ikke har penger for tida. venter til noen skal kvitte seg med et f.eks skada dash.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
JoBBe : Volvo 945SE/LT
Collapse
X
-
Blir bra det der jobbe!
Ble desverre ikke byhelg! Skal ha meg meg trøndernes finest i helga på øra!
Skulle fått en liten prøvelytt i passaten, hakke hørt den enda du :PPioneer - Hertz - Zealum
Prosjekt Volkswagen Passat 3B
Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr
Comment
-
Ja , da er det vel tid for en bitteliten update Håper å få døra klar til trekking i morgen,å mener det skal gå bra. Så tenkte jeg å ta med meg døra hjem å gjøre et tappert forsøk på å trekke den Noen som har prøvd spraylimet til 3M? Og er det lurt å trekke litt og litt av døra hvis noen skjønner hva jeg mener?
Her er iallefall bildene.
Comment
-
Jeg ville ikke brukt spraylim, ta heller å kjøp deg litt kontaktlim på boks og smør på med pensel, jeg har prøvd det røde installbay har og Casco sitt, men foretrekker det fra Casco.sigpic
/////ALPINE, STINGER, KICKER, HERTZ.
Kna Bodø Gatebil
Comment
-
ble ikke noe trekking denne helga. Kjente litt på vektforsjell på dørtrekkene,og skjønner at her må det lages noen massive fester (vertfall massive i forhold til det orginale driten) Men det er jo bare greit å ta seg god tid mener jeg, får jo trekket 100% perfekt da , forhåpentligvis. Så nå får jeg også begynnt med det andre trekket.
Hadde uansett tenkt å vente med å teste komponentene til at satt ferdig montert i bilen. Blir best sånn Kommer vell en liten update i morgen tenker jeg. Skal begynne å tenke litt på hvordan forsterkerne skal festes over helga.
Comment
-
Blir bra detta! Gleder meg til å høre og se det ferdige resultatet jegPioneer - Hertz - Zealum
Prosjekt Volkswagen Passat 3B
Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr
Comment
Comment