Announcement

Collapse
No announcement yet.

JoBBe : Volvo 945SE/LT

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

joda det skal bli bra,skal lage kasse i dørene,det tror jeg egentli er veldig lurt.De forrige elementene sto jo å slo i vildens sky,men der var liksom ikke noe bass,i det hele tatt =P

Har montert truetrac og nå,ny clutch som holder 530Nm å dumt jeg ikke kommer meg på lånke,gåen pakning i slavesylinderen til clutchen :'(

Comment

Originally posted by Jobbe88 View Post
      joda det skal bli bra,skal lage kasse i dørene,det tror jeg egentli er veldig lurt.De forrige elementene sto jo å slo i vildens sky,men der var liksom ikke noe bass,i det hele tatt =P

Har montert truetrac og nå,ny clutch som holder 530Nm å dumt jeg ikke kommer meg på lånke,gåen pakning i slavesylinderen til clutchen :'(
      vet hva du mener, min lager heller ikke noe bass nå, og det er dyre elementer gleder meg til å få gjort litt med dørene mine, er så lett i volvo iforhold til audi :P

synd du ikke får til å komme da, kjører halv 8 i morgen tidlig jeg, blir morsomt tenker jeg
      Pioneer, Mb Q - Q-line og focal k2, min oppskrift på god lyd

Comment

Originally posted by mrZipp0 View Post
        vet hva du mener, min lager heller ikke noe bass nå, og det er dyre elementer gleder meg til å få gjort litt med dørene mine, er så lett i volvo iforhold til audi :P

synd du ikke får til å komme da, kjører halv 8 i morgen tidlig jeg, blir morsomt tenker jeg
        Nå skulle jeg egentlig sitte på med en kamerat,men han hadde sjåfør på bilen sin natt til 17.mai å da de kjørte hjem kom en fyllekjører mot dem på ett rett strekk å kasta seg over i deres kjørefelt rett før de møttes. Så alle 4 ble innlagt,fyllekjøreren driter jeg i hva som skjer med,men sjåføren til kameraten min omkom morgenen etter =/ en knekte begge beina å må kansje amputere mens eieren av bilen endte med knust/knekt kjeve + et x antal knekte bein. ser ut til at de 2 kommer se "greit" ut av det,men ble ikke noe hummør for biltreff nå nei.

Comment

Leste om hendelsen, veldig kjedelig. Kondolerer til de som evt. måtte kjenne sjåføren.
          Pioneer, Mb Q - Q-line og focal k2, min oppskrift på god lyd

Comment

da har ting begynt å roe seg litt. har vært ute å testa ny diffen nå,det var rimelig artig Høytaler pakken min er kommet også,men venter til 5.juni da jeg får lønn med å hente den sia jeg har litt tynt med høvdinger nå. Kan ta bilder av elementene,mulig noen her har prøvd de før,er ikke noe villing elementer,men er da vertfall i Hi-energy serien.

Comment

bilde update

Go'saker ankommet.

Synes delefilteret var litt kult :P

forsenking

Plassering av mid bass å filter. Denne plata monteres på døra når den er ferdig.

Trekt opp med fleece

Første lag polyester

Comment

Som dere sikker kommer til å bemerke er det en stygg skjøt på fleec'en der,men den spakler jeg vekk. Har ikke helt fått dreisen på dette med trekking å sånn. Aldri prøvd det egentli så :P

Comment

Noen som har tips til løsemiddel for polyester? Jeg har trøbbel med at kosten min er stiv :P

Comment

Originally posted by Jobbe88 View Post
                    Noen som har tips til løsemiddel for polyester? Jeg har trøbbel med at kosten min er stiv :P
                    Du kan bruk Aceton

Comment

takker å bukker

Comment

Ska start med ett prosjekt når æ kjæm heim frå militære æ å Ha sette å planlagt i ett år så det bli my rart

Comment

Originally posted by Roy_A View Post
                          Ska start med ett prosjekt når æ kjæm heim frå militære æ å Ha sette å planlagt i ett år så det bli my rart
                          Les reglene: Bokmål!
                          Pioneer - Hertz - Zealum
                          Prosjekt Volkswagen Passat 3B
                          Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

Comment

Jeg bruker aceton eller tynner, men ikke til å mykne busten igjen.
                            Kjøper heller en masse av de billigste penslene som er å oppdrive. Når penselen blir stiv så tar jeg heller frem en ny.
                            Kast og bruk. Er så slitsomt å drive å rense penselen hele tiden.

Butikker som nille, ting og tang, og biltema har sett med 4-5 pensler for 19,90 eller billigere.
                            Last edited by h-75k; 16-06-2008, 08:21.

Comment

Originally posted by h-75k View Post
                              Jeg bruker aceton eller tynner, men ikke til å mykne busten igjen.
                              Kjøper heller en masse av de billigste penslene som er å oppdrive. Når penselen blir stiv så tar jeg heller frem en ny.
                              Kast og bruk. Er så slitsomt å drive å rense penselen hele tiden.

Butikker som nille, ting og tang, og biltema har sett med 4-5 pensler for 19,90 eller billigere.
                              Mente ikke til å mykne kosten,kom litt feil ut,hehe. Brukte tynner tidligere,etter jeg var ferdig å pensle på polyester så stivnet kosten helt uansett. Men får prøve aceton =)

Kult prosjekt du har h-75k =)

Comment

Originally posted by Roy_A View Post
                                tviler ikke på at det blir gromt Blir spennende å se. Alt hjemmelagd kansje?

Comment

Working...
                                X