Announcement

Collapse
No announcement yet.

JoBBe : Volvo 945SE/LT

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by simso View Post
    men har desverre stryk i engelsk på gk og vk1
    Du får vel ta fagbrev likevell? Eventuelt ta opp eksamen i engelsk først.

Ar ju gudd inn inglish laik mi?

Comment

Begynner å angre på at jeg kjøpte HV200 å ikke ES200 eller hva de heter,hørte 3stk i en VAN på selbufestival å fy feite som de småe jævl*ne spille :P

EDIT : Nå har jeg ikke hørt HV200 ennda da,så jeg får nå se opp de lever opp til forventningene

Comment

Da har jeg ett spørsmål. Skal velge sub nå,å valget står egentlig mellom Hertz HX 380D og Hertz HXS 380D. Er jo rimelig stor prisforskjell her så vært greit å hørt meg litt om tenkte vell strengt tatt å bruke maks 8000,sånn hvis noen vil anbefale noe annet. Kasse størrelse har ikke så mye å si da jeg kjører starsjonsvogn

Comment

HX 380D. http://installbay.no/product_info.ph...roducts_id=733

HXs 380D. http://installbay.no/product_info.ph...roducts_id=776
          VW Golf 4
          Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
          Simen Sormbråten

Comment

Ja har sett litt på dem,men er ikke så inne på å se prestasjonerne til et element utifra parameter,så hadde vært kjekt om noen som har hatt 1 av de,eller kansje har hørt begge de elementene. Jeg vet jo ikke om det er verdt 1500 ekstra per element,hehe. Jeg ser bare at det er litt forskjell på tallene jeg

Comment

var ikke så mye tips her gitt,prøvde uten hell å endre topic litt,er det noe spesielt man må gjøre for å få til det??

Comment

Originally posted by neptyr View Post
                Jeg håper da ikke folk tar seg nær, men det så ufattelig lite .. biltilsynvennlig ut
                er muligens flere ting biltilsynet ikke liker med denne bilen

Comment

Da har jeg vert i avhør,tror å håper lappen berger å at forelegget blir lite

Comment

Originally posted by Jobbe88 View Post
                    Da har jeg vert i avhør,tror å håper lappen berger å at forelegget blir lite
                    hva er det du har drevet med nå da?
                    VW Golf 4
                    Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
                    Simen Sormbråten

Comment

Originally posted by simso View Post
                      hva er det du har drevet med nå da?
                      "tullkjøring" kaller de som er tørre bak ørene det for. hehe. Hvordan endrer man topic i prosjekt tråd? Trenger tips ang. de 2 subbene jeg nevnte men ingen som ser dette da jeg ikke får endra topicen

Comment

må det være 100% perfekte flater før man skal trekke dørsider etc?

Comment

Var på en shopping tur på tirsdag (dette er vel en form for shopping som faktisk er gøy,i motsetning til klær å den slags svada)

Kjøpte meg en limpistol,60 patroner,sparkel,sparkelspade,pussepapir,adapterpl ate for fres ( Kan frese biiitte små ringer nå ) og stifter. var også på cdcardic :O å kjøpte dempe matter. De så faktisk lovende ut å veldig billige. Så en som hadde testa de her på forumet så jeg måtte også prøve. Ligger også ei pussemaskin på bilde der,men den var helt psyko så må nok kjøpe ei mus

Ble en forferdelig skjøt på irmaen siden baffelen løsna (derfor jeg kjøpte ny limpistol) men skøyter er det alltids greit å fjerne.

Har spakla et par lag her,vet ikke riktig hvor jevnt det må være for å trekke med vinyl? Må det være helt tipp topp for å få bra resultat?

Dette er vel egentlig så lang jeg har kommet. Fortsetter imårra kveld,da skal jeg forhåpentilvis få spakla ferdig å muligens trekt opp. Det kunstlære jeg har kjennes ikke ut til å være mye strekkbart i hele tatt,det blir vel ett problem?
                          Dempere døra mellom spakle øktene tenker jeg

Comment

da stikker jeg å spiller litt mortal kombat

God kveld folkens :P

Comment

artig å se at noen prøver iværtfall
                              PS må ikke være 100% men desto mer nøye man er desto bedre resultat, så varmer du vinylen bittelitt med varmluftpistol, da blir den litt bedre å tøye
                              Last edited by bmw520; 26-06-2008, 23:02.
                              Ronny Karlsen
                              02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
                              96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
                              Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704

Comment

aha,da tror jeg at det er best å spakle en del runder til. Når jeg har brukt så lang skader det ikke med noen timer til

Comment

Working...
                                X