Da har jeg ett spørsmål. Skal velge sub nå,å valget står egentlig mellom Hertz HX 380D og Hertz HXS 380D. Er jo rimelig stor prisforskjell her så vært greit å hørt meg litt om tenkte vell strengt tatt å bruke maks 8000,sånn hvis noen vil anbefale noe annet. Kasse størrelse har ikke så mye å si da jeg kjører starsjonsvogn
Ja har sett litt på dem,men er ikke så inne på å se prestasjonerne til et element utifra parameter,så hadde vært kjekt om noen som har hatt 1 av de,eller kansje har hørt begge de elementene. Jeg vet jo ikke om det er verdt 1500 ekstra per element,hehe. Jeg ser bare at det er litt forskjell på tallene jeg
"tullkjøring" kaller de som er tørre bak ørene det for. hehe. Hvordan endrer man topic i prosjekt tråd? Trenger tips ang. de 2 subbene jeg nevnte men ingen som ser dette da jeg ikke får endra topicen
Var på en shopping tur på tirsdag (dette er vel en form for shopping som faktisk er gøy,i motsetning til klær å den slags svada)
Kjøpte meg en limpistol,60 patroner,sparkel,sparkelspade,pussepapir,adapterpl ate for fres ( Kan frese biiitte små ringer nå ) og stifter. var også på cdcardic :O å kjøpte dempe matter. De så faktisk lovende ut å veldig billige. Så en som hadde testa de her på forumet så jeg måtte også prøve. Ligger også ei pussemaskin på bilde der,men den var helt psyko så må nok kjøpe ei mus
Ble en forferdelig skjøt på irmaen siden baffelen løsna (derfor jeg kjøpte ny limpistol) men skøyter er det alltids greit å fjerne.
Har spakla et par lag her,vet ikke riktig hvor jevnt det må være for å trekke med vinyl? Må det være helt tipp topp for å få bra resultat?
Dette er vel egentlig så lang jeg har kommet. Fortsetter imårra kveld,da skal jeg forhåpentilvis få spakla ferdig å muligens trekt opp. Det kunstlære jeg har kjennes ikke ut til å være mye strekkbart i hele tatt,det blir vel ett problem?
Dempere døra mellom spakle øktene tenker jeg
artig å se at noen prøver iværtfall
PS må ikke være 100% men desto mer nøye man er desto bedre resultat, så varmer du vinylen bittelitt med varmluftpistol, da blir den litt bedre å tøye
Comment