Da har jeg ennda et spørsmål,hehe. Det er vel best resultat om man lager ei kasse inni døra,eller kan man enkelt å greit dempe hele døra å bruke den som kasse?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
JoBBe : Volvo 945SE/LT
Collapse
X
-
Originally posted by Jobbe88 View PostDa har jeg ennda et spørsmål,hehe. Det er vel best resultat om man lager ei kasse inni døra,eller kan man enkelt å greit dempe hele døra å bruke den som kasse?Pioneer - Hertz - Zealum
Prosjekt Volkswagen Passat 3B
Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr
Comment
-
Vet ikke helt hvor mange liter disse elementene liker? men jeg har focal 8", skulle jeg ha de i dørene så vil de ha mellom 15 og 20 liter, noe som ikke er mulig med kasse i mine 940 dører i allefall
Ser bra ut jobbe, bare stå påPioneer, Mb Q - Q-line og focal k2, min oppskrift på god lyd
Comment
-
Originally posted by mrZipp0 View PostVet ikke helt hvor mange liter disse elementene liker? men jeg har focal 8", skulle jeg ha de i dørene så vil de ha mellom 15 og 20 liter, noe som ikke er mulig med kasse i mine 940 dører i allefall
Ser bra ut jobbe, bare stå på
Comment
-
Motorhavari
Ja,som tidligere nevt ville ene råden min se dagslys :
dette fant jeg da jeg tok en kjapp titt der det smalt :
MEN,fikk begynt demontering :
Har igjenn å løsne fra girkassa(som forøvrig mangler en synk.ring) men skal bruke tida framover på å plukke ned ei likedan blokk å få sendt inn den til borring å honing. Mens jeg venter på at det blir gjort skal jeg da plokke ut den havarerte motoren.
Fikk da gjort litt med anlegget likevel
Demping :
Å trekt om høytalerpanel for mid bass :
Alt i alt,ei helt "ok" helg :P
"Ny" motor vil foresten bestå av dette oppsettet :
-B230FB Sannsynligvis borra til 1overdim å hona.
-Smidde stempler
-H-profil råder
-Ny oljepumpe
-ny vann pumpe
-nye rådelager å veivlager
-alt av pakninger
-ny mala motor å omlakkert motor rom
-Garrett T35
-Muligens hjemmelaga grenrør eller ett TurboXS grenrør jeg har liggende.
Comment
-
Det midbass setupet ser meget bra ut jobbe! Så du skal ha det klart til jeg kommer i helga og skal høre?Pioneer - Hertz - Zealum
Comment
-
Originally posted by PikoFlex View PostDet midbass setupet ser meget bra ut jobbe! Så du skal ha det klart til jeg kommer i helga og skal høre?
Comment
-
Originally posted by h-75k View PostHvordan var de midbasspanelene å trekke?
Gleder meg til å starte på a-stolpene,der bnlir det nok mye lettere å trekke. Tror dette kommer til å ta seg ganske bra ut,der diskret å orginalt ut
Comment
-
Originally posted by Jobbe88 View Post...så må man åpne døra,legge seg på ryggen på asfalten,å myse med øynene,å det er vel ikke vanlig oppførsel? :P
*kremt*
Er samme erfaringen jeg har hatt med så mye former. Har blitt skjøting hver gang. Heldigvis har jeg også alltid klart å legge skjøten et sted der den knapt synes.
Stå på, detta blir bra.
Comment
-
Originally posted by Jobbe88 View PostTakk for det Morro med tilbakemeldinger,spesielt fra dere som virkelig kan dette,hehe More to cum
Men stå på, blir vel kanskje at jeg skal prøve noe slikt i jettan også om jeg gidder:PPioneer - Hertz - Zealum
Comment
-
Comment