Announcement

Collapse
No announcement yet.

JoBBe : Volvo 945SE/LT

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Da har jeg ennda et spørsmål,hehe. Det er vel best resultat om man lager ei kasse inni døra,eller kan man enkelt å greit dempe hele døra å bruke den som kasse?

Comment

Originally posted by Jobbe88 View Post
      Da har jeg ennda et spørsmål,hehe. Det er vel best resultat om man lager ei kasse inni døra,eller kan man enkelt å greit dempe hele døra å bruke den som kasse?
      Demp døra du!
      Pioneer - Hertz - Zealum
      Prosjekt Volkswagen Passat 3B
      Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

Comment

ikke lage kasse inni døra i tillegg altså? Skal ha MAX utav disse elementene nå tenkte jeg,orker ikke å oppgradere etter 2mnd igjenn :P

Comment

Vet ikke helt hvor mange liter disse elementene liker? men jeg har focal 8", skulle jeg ha de i dørene så vil de ha mellom 15 og 20 liter, noe som ikke er mulig med kasse i mine 940 dører i allefall

Ser bra ut jobbe, bare stå på
          Pioneer, Mb Q - Q-line og focal k2, min oppskrift på god lyd

Comment

Originally posted by mrZipp0 View Post
            Vet ikke helt hvor mange liter disse elementene liker? men jeg har focal 8", skulle jeg ha de i dørene så vil de ha mellom 15 og 20 liter, noe som ikke er mulig med kasse i mine 940 dører i allefall

Ser bra ut jobbe, bare stå på
            takk for det,arti å høre sånt fra folk som vet hva de driver med =] blir mest skruving nå da ene råden min ville se dagslys,hehe

Comment

Motorhavari

Ja,som tidligere nevt ville ene råden min se dagslys :

dette fant jeg da jeg tok en kjapp titt der det smalt :

MEN,fikk begynt demontering :

Har igjenn å løsne fra girkassa(som forøvrig mangler en synk.ring) men skal bruke tida framover på å plukke ned ei likedan blokk å få sendt inn den til borring å honing. Mens jeg venter på at det blir gjort skal jeg da plokke ut den havarerte motoren.

Fikk da gjort litt med anlegget likevel

Demping :

Å trekt om høytalerpanel for mid bass :

Alt i alt,ei helt "ok" helg :P

"Ny" motor vil foresten bestå av dette oppsettet :

-B230FB Sannsynligvis borra til 1overdim å hona.
              -Smidde stempler
              -H-profil råder
              -Ny oljepumpe
              -ny vann pumpe
              -nye rådelager å veivlager
              -alt av pakninger
              -ny mala motor å omlakkert motor rom
              -Garrett T35
              -Muligens hjemmelaga grenrør eller ett TurboXS grenrør jeg har liggende.

Comment

Da går jeg ut å setter opp "ny" motorn i motorbokken

Comment

Det midbass setupet ser meget bra ut jobbe! Så du skal ha det klart til jeg kommer i helga og skal høre?
                  Pioneer - Hertz - Zealum

Comment

Originally posted by PikoFlex View Post
                    Det midbass setupet ser meget bra ut jobbe! Så du skal ha det klart til jeg kommer i helga og skal høre?
                    HAHAHA :P Har tatt på meg åvertid fra mandag til å med onsdag,+ at jeg driver å plukker ned en motor som skal åverhales,så vi må nok vente med testinga Men du skal såklart få høre med tid å stunder

Comment

Hvordan var de midbasspanelene å trekke?

Comment

Originally posted by h-75k View Post
                        Hvordan var de midbasspanelene å trekke?
                        Helt sinnsykt vanskelig! Er ikke fornøyd,skal ærlig innrømme for dere nå at jeg har skøyta,men det er på undersida hvis du er med. Blir ned mot golvet,å skal man se det,så må man åpne døra,legge seg på ryggen på asfalten,å myse med øynene,å det er vel ikke vanlig oppførsel? :P

Gleder meg til å starte på a-stolpene,der bnlir det nok mye lettere å trekke. Tror dette kommer til å ta seg ganske bra ut,der diskret å orginalt ut

Comment

...så må man åpne døra,legge seg på ryggen på asfalten,å myse med øynene,å det er vel ikke vanlig oppførsel? :P
                          Joda, helt vanlig. Gjorde det på fredag jeg...(etter endel halvlitere innabord vel å merke)

*kremt*

Er samme erfaringen jeg har hatt med så mye former. Har blitt skjøting hver gang. Heldigvis har jeg også alltid klart å legge skjøten et sted der den knapt synes.

Stå på, detta blir bra.

Comment

Takk for det Morro med tilbakemeldinger,spesielt fra dere som virkelig kan dette,hehe More to cum

Comment

Takk for det Morro med tilbakemeldinger,spesielt fra dere som virkelig kan dette,hehe More to cum
                              Cum du liksom!

Men stå på, blir vel kanskje at jeg skal prøve noe slikt i jettan også om jeg gidder:P
                              Pioneer - Hertz - Zealum

Comment

Originally posted by PikoFlex View Post
                                Cum du liksom!

Men stå på, blir vel kanskje at jeg skal prøve noe slikt i jettan også om jeg gidder:P
                                hehe,ja. håper du blir tent på dette også,håper min instalasjon skal bli såpass at du gidder å prøve dette

Comment

Working...
                                X