Man lærer ikke så lenge man ikke prøver , ser jo bra ut på bilde Jobbe kanskje lakke a-stolpene i stedet??? d gjorde jeg å d angrer jeg ikke på.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
JoBBe : Volvo 945SE/LT
Collapse
X
-
Ronny Karlsen
02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704
-
ser bra ut dette ja synd med motoren, men om du får inn en fb med turbo så har du jo vx3 og 531 topp og det er jo snasent
lurer på å begyne med dørene mine snart jeg også, men litt usikker på om jeg vil ha midbassen så langt nede... får se hva jeg får tilPioneer, Mb Q - Q-line og focal k2, min oppskrift på god lyd
Comment
-
Originally posted by mrZipp0 View Postser bra ut dette ja synd med motoren, men om du får inn en fb med turbo så har du jo vx3 og 531 topp og det er jo snasent
lurer på å begyne med dørene mine snart jeg også, men litt usikker på om jeg vil ha midbassen så langt nede... får se hva jeg får til
Comment
-
Du hadde vel kanskje det ja :P da er blir det vel ikke store forsjellen :P for min del kan du godt oppdatere med hele bilen, men er kanskje ikke av intresse for en del andre..
Mulig jeg ikke har fått det med meg nå, men kjører du med HV200 og diskant, eller kjører du 3veis? ville kanskje anbefalt 3vei når det er så stort sprang mellom size...
mulig noen er uenig men...Pioneer, Mb Q - Q-line og focal k2, min oppskrift på god lyd
Comment
-
Da oppdaterer jeg med bilder av motorbygg også Tror det blir stor forskjell da jeg går over fra 13mm råder,til h-profil å muligens smidde stempel. Bytter også turbo til en garret T35 go for 400hk på 2bar
Tilbake til stereo,jeg kjører 3veis HV200 på mid bass,HV130 på mellomtone,å foreløbi DT16 diskanter,de blir byttet til fordel for HT25 når økonomien tillater det. Nå er det "ny" motor for alle penga. Fikk pris på ny bunndel idag,dvs råder å stempler av topp kvalitet : 12 000 - 18 000.. Da begynner vi å snakke penger når jeg skal ha en del andre ting som f.eks ny vannpumpe,ny oljepumpe,rådelager og veivlager. Men jeg ser IKKE mørtk på å koste på 20 000 på en så gammel bil,da vet jeg hvertfall at motor mest sannsynlig vil vare til jeg kjører i en vegg eller noe :P
Comment
-
Da tar vi en mini update.Et veldig dårlig bilde,ble tatt mot sola,ser at jeg ikke nødvendigvis trenger å gjøre det noe mer....
Framside av motorblokk ( opp ned )
Dette ble litt bedre,heheh. Vises godt at motor er brukt for å si det sånn,men jeg ble overrasket over hvordan det sto til i motoren Så veldig bra ut,kunne ikke se noe slitekant eller noe,men er vel bare dagdrømming å håpe på at jeg slipper unna med kun honing...
Ett strøk lakk eller 2 skal den ivertfall få. Skal også polere en del ting å tang,som f.eks alle reimhjul,dynamo osv.Tror denne kan bli bra.
Comment
-
Imårra (eller en dag det ikke blir overtid på jobb) skal jeg ta av de siste reimhjulene,ta ut råder,stempler å veiv (oljepumpe å sånne ting å såklart) så skal jeg begynne å vaske den Den gleder seg til det,heheh.
Skal også gjøres endel kosmetiske ting med bilen,kan vel vente litt med å si mer om det.
Comment
-
ville gått for Space1 diskanten jeg men d er min meningRonny Karlsen
02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704
Comment
-
Originally posted by bmw520 View Postville gått for Space1 diskanten jeg men d er min mening
Comment
-
Hmm,så litt på filteret mitt nå :
http://installbay.no/product_info.ph...roducts_id=815
Der står det at mid bass(ene) paralell kobles..Da blir det jo ikke 3veis. Hvorfor skal man gjøre det når man har en utgang for midbass å en for mellomtone? Lukta rart dette :P hehe
Comment
Comment