et blokka er jo prikk lik bortsett fra at den har utak for tur og retur olje da Sikter ikke på så mye hester,men nå skal jeg koste på bilen motormessig og kosmetisk å stereo,så da vil jeg ha en motor jeg vet 100% starter hver dag,går godt å ikke ramler sund bare av uskylig lek og morro Har en annen bil som jeg tenkte å trimme skikkelig,da snakker vi effekter,rekke 6 24V med twin turbo =)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
JoBBe : Volvo 945SE/LT
Collapse
X
-
mest sansynlig rett vest :P Jeg skal utdanne meg til oppretter og lakkerer,samt kansje mekaniker. Fant ut for ca 1år sia at dette elekrtiker å automatiker greiene var ikke noe jeg intreserte meg så mye for,å da blir det ikke like enkelt som noe man elsker å drive med.
Comment
-
Originally posted by Jobbe88 View Postet blokka er jo prikk lik bortsett fra at den har utak for tur og retur olje da Sikter ikke på så mye hester,men nå skal jeg koste på bilen motormessig og kosmetisk å stereo,så da vil jeg ha en motor jeg vet 100% starter hver dag,går godt å ikke ramler sund bare av uskylig lek og morro Har en annen bil som jeg tenkte å trimme skikkelig,da snakker vi effekter,rekke 6 24V med twin turbo =)
PS ET blokka har vel annerledes lager oppsett også i forhold til FT/FK. derfor passer ikke veiva omhverandre= ikke lik blokk.Last edited by bmw520; 06-07-2008, 13:17.Ronny Karlsen
02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704
Comment
-
Originally posted by bmw520 View PostOm den er prikk lik FK/FT blokka lurer jeg litt på, men men nok om d, men ET blokka har jo smidd veiv og stempler og råder som tåler litt i forhold til FT/FK blokka var d som var poenget at den har gromme deler fra før av
PS ET blokka har vel annerledes lager oppsett også i forhold til FT/FK. derfor passer ikke veiva omhverandre= ikke lik blokk.
Comment
-
Prosjektet står stille for tida.Skal bestille litt mer snacks,å kansje få bytta noe greier. Håper de ringer i mårra så får jeg det sikkert før neste uke da jeg har ferie Blir ikke til å gjøre mer med hverken bil eller stereo før neste mandag,må lade opp til Rudskogen + at jeg skal bygge om dørsidene på en Audi A4 denne uka så dere får vente litt på updates
Kan vel si at jeg legger bort alt å begynner på nytt med dør trekkene :O
Comment
-
Originally posted by Jobbe88 View PostBeklager,jeg las "B230ET" men ser jo at du mente B23,hehe. Nå hadde jeg jo ei blokk jeg kunne bruke så den får duge,som sagt så blir ikke dette noen versting,men skal nå få til å vise en å annen riskoker tenkte jeg. Gjorde jeg forsåvidt med den forrige motorn å da..Ronny Karlsen
Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704
Comment
-
vilken garrett er d du skal bruke?Ronny Karlsen
Comment
-
Må vel snart gjøre litt mer med mitt eget prosjekt nå,har jo bygd om dørsidene på en A4 (er vell ei uke eller 2 sia vi var ferdige) å i kveld begynnte jeg på en bandpass kasse til en annen kammerat :P Må jo ha noe form for bass til helgas "rån sjenk" :P Aldri bygd bandpass så gleder meg vilt til å høre
Comment
Comment