Announcement

Collapse
No announcement yet.

Golf 2 Prosjekt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Golf 2 Prosjekt

    Rockford Fosgate Cd - Spiller
    Lightning Audio B300.4 Forsterker
    2 x Rockford Fosgate 4,5" Diskant
    2 x Rockford Fosgate 8" Punch
    2 x Rockford Fosgate 6" Power
    2 x Rockford Fosgate 6" x 9"
    2 x 10" Sub

    Planer:
    En Forsterker Til Basskassa
    Bygge inn basskassa og forsterkere baki bagasjerommet










  • #2
    Et spørsmål... skal du ikke ha flere forsterkere?
    Mvh Tony
    - The only road to take is perfection itself

    Comment


    • #3
      Jo, skal ha en til på 1600W til basskassa, får den i løp av neste uke til basskassa. har ikke basskassa kobla til nå. Han jeg kjøpt den av ga ikke med meg forsterkern til basskassa. Møkka Fyr!

      Comment


      • #4
        er vel ikke noe som heter forsterkeren til bass kassa. Men kan bli bra dette
        bare å stå på
        Pioneer, Mb Q - Q-line og focal k2, min oppskrift på god lyd

        Comment


        • #5
          herregud!! vet da det jeg å da. men skal he en egen forsterker til basskassa da....

          Comment


          • #6
            Originally posted by Hansen89 View Post
            herregud!! vet da det jeg å da. men skal he en egen forsterker til basskassa da....
            hehe, hvorfor sier du basskassa da? :P

            *Morsomt å terge*

            Comment


            • #7
              for har en forsterker nå, som alle høytallerne er koplet på. Også får jeg en ny en neste uke engang som jeg skal kobel basskassa mi på. Så da blir den ny forsterkern på 1600W kun til basskassa, Skjønner?

              Comment


              • #8
                snakk om å kverulere om ingenting da
                basskassa er av tre, tviler på den gjør serlig nytte av 1600W, men bassene derimot
                Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

                Comment


                • #9
                  Originally posted by sqwannabe View Post
                  snakk om å kverulere om ingenting da
                  basskassa er av tre, tviler på den gjør serlig nytte av 1600W, men bassene derimot
                  jeg har brukt vatt(bomull) til å dempe basskassa med,,,,

                  men helt seriøst så blir dette sikkert bra.
                  man må jo starte ett sted og ikke alle har dype lommebøker og hav av tid og resurser til å få det profft.

                  husk at kaka kan smake godt selv om den ser ut som dritt.

                  denne kommentaren har ikke noe personlig tilknytning til noe av det som er avbildet over.kUN EN GENERELL mening om at ting kan låte jævlig bra med enkle inngrep.

                  Comment


                  • #10
                    skjønner ikke hva dere snakker om as.... Bare lok jo...

                    Comment


                    • #11
                      jeg har det bare moro med og bygge inn bagasjen, så det ser litt bedre ut bak i der, i vensre vegg skal jeg ha forsterken til basskassa, og den andre forstrkern er som ligger under gulvet jeg har bygget mater resten av høytalerne. Også skal jeg bygge en vegg foran basskassa (kutter ut hull så basselementene kommer fram) så det ser ut som basskassa er bygd inn i hele greie. Også skal jeg trekke om alt i sort skinn hadde jeg tenkt.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by 2fastgt4 View Post
                        jeg har brukt vatt(bomull) til å dempe basskassa med,,,,

                        men helt seriøst så blir dette sikkert bra.
                        man må jo starte ett sted og ikke alle har dype lommebøker og hav av tid og resurser til å få det profft.

                        husk at kaka kan smake godt selv om den ser ut som dritt.

                        denne kommentaren har ikke noe personlig tilknytning til noe av det som er avbildet over.kUN EN GENERELL mening om at ting kan låte jævlig bra med enkle inngrep.
                        det med lommeboka spiller jo en vesentli del...jeg har støv i min thats it
                        Proud 2 be loud

                        Comment

                        Working...
                        X