Announcement

Collapse
No announcement yet.

prosjekt BMW e-46 party brakke

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

hertz ampene er vel like rundt hjørnet håper jeg,har stor tro på dem,eller audison lrx,blir en av de to i beemeren snart,så da får vi se.
    ellers er jo genesis sin profile serie værd en titt,der får man virkelig mye krutt for pengene.
    Last edited by Jonny.B; 17-05-2007, 21:31.
    "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

Comment

Originally posted by Jonny.B View Post
      hertz ampene er vel like rundt hjørnet håper jeg,har stor tro på dem,eller audison lrx,blir en av de to i beemeren snart,så da får vi se.
      ellers er jo genesis sin profile serie værd en titt,der får man virkelig mye krutt for pengene.
      mhm... vi får se hva lurt jeg finner på
      først skal bilen gjennom eu godkjenning, håper ikke der er no tull!
      så blir d nok en liten prosjekttråd håper vi på
      Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

Comment

Originally posted by sqwannabe View Post
        ja, det ser ut til å råde en forkjærlighet for alpine, genesis og hertz her
        men jeg har ikke råd til genesis
        sitter å vurderer litt forsterker kjøp.. enten Vrx6.420 på front og sub, eller så har jeg lurt litt på SQ serien til Ground zero. Helix er å i tankegangen
        noen anbefalinger? gjerne ikke over 8-9 høvdinger
        VRx 6.420

Ellers er LRx 6.9 et funn til prisen!

Helix har noen nye amper med rør som kommer etterhvert, men vet ikke noe mer om de for øyeblikket.
        Last edited by RiZLa; 17-05-2007, 23:07.
        Honda Civic
        Audison Thesis

http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=7251

Comment

Originally posted by RiZLa View Post
          VRx 6.420

Ellers er LRx 6.9 et funn til prisen!

Helix har noen nye amper med rør som kommer etterhvert, men vet ikke noe mer om de for øyeblikket.
          jepp, har tenkt på den å.. men har fått et kanontilbud på VRx'n! eneste jeg er litt usikker på, er om den gir tilstrekkelig effekt..
          Går jeg for Ground Zero, så er det ihvertfall ikke mangel på det kommt bra ut i tester å ser jeg...

ikke lett dette!

Comment

Originally posted by sqwannabe View Post
            jepp, har tenkt på den å.. men har fått et kanontilbud på VRx'n! eneste jeg er litt usikker på, er om den gir tilstrekkelig effekt..
            Går jeg for Ground Zero, så er det ihvertfall ikke mangel på det kommt bra ut i tester å ser jeg...

ikke lett dette!
            VRx'n har utrolig mye mer effekt det ser ut på papiret, det bør du IKKE være redd for.

Jeg hadde ikke vært i tvil
            Honda Civic
            Audison Thesis

http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=7251

Comment

Originally posted by RiZLa View Post
              VRx'n har utrolig mye mer effekt det ser ut på papiret, det bør du IKKE være redd for.

Jeg hadde ikke vært i tvil
              takker for innspill..
              spørs nok om ikke det blir en VRx da

Comment

Working...
              X