I det siste har eg mekka litt på bilen min, og tenkte at dette må ut på forum! Ikkje at det er noko spesiellt, men får håpe noken hentar nokre idear frå meg, og eg får idear frå andre
Forsterkar: Dynabel bf4501
Subwoofer: Boss Ripper 10"
Spelar: Pioneer DEH-P4900IB med ipod-kabel (veldig praktisk!)
Høgtalarar: Riesen komp.sett 6,25" i hatthylla. Flytta dei gammle som var bak fram, men lurer på å kjøpe meg focal
Har bestillt meg ny subwoofer, Soundstream Reference R1 12" som skal inn etterkvart. Kjem sikkert i slutten av neste veke, så får plotte inn nokre bilde av den med etterkvart.
Først eit bilde av bilen. Audi 80 94 modell. Skulle nok ha hatt seg ein vask:P

Så har vi oppsette i bagasjerommet. Subben er som sagt på veg ut, og denne ligg til salgs

Blei veldig fornøgd med plata som forsterkaren ++ er festa på. Får skjult ledningane bak plata og oppsette blir stilreint
Blir òg enkelt å skifte ut subben!

Har også festa delefiltera til Riesen komp.sette mitt her.

Sett bakfrå/ nedlagt sete. Kan, og skal kanskje, feste ledningane litt betre så dei ikkje syner så godt.

Har brukt to vinklar festa i karoseriet som jording. Blei bra, men skal skrape vekk meir lakk seinare!

Plata er festa med fire vinklar, så den stikk ikkje av.

Her har vi spelar og basskontrollen til forsterkaren. Lyset slutta å fungere, noko som var veldig grett sidan den då ikkje lenger lyser meg mitt i auene når det er mørkt ute. Var eit veldig skarpt og blått lys før...

Då var første innlegg ferdig, kjem meir når eg begynner på Soundstrem'en

Forsterkar: Dynabel bf4501
Subwoofer: Boss Ripper 10"
Spelar: Pioneer DEH-P4900IB med ipod-kabel (veldig praktisk!)
Høgtalarar: Riesen komp.sett 6,25" i hatthylla. Flytta dei gammle som var bak fram, men lurer på å kjøpe meg focal
Har bestillt meg ny subwoofer, Soundstream Reference R1 12" som skal inn etterkvart. Kjem sikkert i slutten av neste veke, så får plotte inn nokre bilde av den med etterkvart.
Først eit bilde av bilen. Audi 80 94 modell. Skulle nok ha hatt seg ein vask:P

Så har vi oppsette i bagasjerommet. Subben er som sagt på veg ut, og denne ligg til salgs

Blei veldig fornøgd med plata som forsterkaren ++ er festa på. Får skjult ledningane bak plata og oppsette blir stilreint

Har også festa delefiltera til Riesen komp.sette mitt her.

Sett bakfrå/ nedlagt sete. Kan, og skal kanskje, feste ledningane litt betre så dei ikkje syner så godt.

Har brukt to vinklar festa i karoseriet som jording. Blei bra, men skal skrape vekk meir lakk seinare!

Plata er festa med fire vinklar, så den stikk ikkje av.

Her har vi spelar og basskontrollen til forsterkaren. Lyset slutta å fungere, noko som var veldig grett sidan den då ikkje lenger lyser meg mitt i auene når det er mørkt ute. Var eit veldig skarpt og blått lys før...

Då var første innlegg ferdig, kjem meir når eg begynner på Soundstrem'en

Comment