Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mitt bilstereo-prosjekt: Audi 80

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mitt bilstereo-prosjekt: Audi 80

    I det siste har eg mekka litt på bilen min, og tenkte at dette må ut på forum! Ikkje at det er noko spesiellt, men får håpe noken hentar nokre idear frå meg, og eg får idear frå andre

    Forsterkar: Dynabel bf4501
    Subwoofer: Boss Ripper 10"
    Spelar: Pioneer DEH-P4900IB med ipod-kabel (veldig praktisk!)
    Høgtalarar: Riesen komp.sett 6,25" i hatthylla. Flytta dei gammle som var bak fram, men lurer på å kjøpe meg focal

    Har bestillt meg ny subwoofer, Soundstream Reference R1 12" som skal inn etterkvart. Kjem sikkert i slutten av neste veke, så får plotte inn nokre bilde av den med etterkvart.


    Først eit bilde av bilen. Audi 80 94 modell. Skulle nok ha hatt seg ein vask:P



    Så har vi oppsette i bagasjerommet. Subben er som sagt på veg ut, og denne ligg til salgs



    Blei veldig fornøgd med plata som forsterkaren ++ er festa på. Får skjult ledningane bak plata og oppsette blir stilreint Blir òg enkelt å skifte ut subben!



    Har også festa delefiltera til Riesen komp.sette mitt her.



    Sett bakfrå/ nedlagt sete. Kan, og skal kanskje, feste ledningane litt betre så dei ikkje syner så godt.



    Har brukt to vinklar festa i karoseriet som jording. Blei bra, men skal skrape vekk meir lakk seinare!



    Plata er festa med fire vinklar, så den stikk ikkje av.



    Her har vi spelar og basskontrollen til forsterkaren. Lyset slutta å fungere, noko som var veldig grett sidan den då ikkje lenger lyser meg mitt i auene når det er mørkt ute. Var eit veldig skarpt og blått lys før...



    Då var første innlegg ferdig, kjem meir når eg begynner på Soundstrem'en
    Dynabel - Soundstream - Pioneer

  • #2
    Litt cheapo utstyr det der, men så greit ut!

    MEN den jordinga der er f*** ikke god! Den må du ordne skikkelig...
    Pioneer - Hertz - Zealum
    Prosjekt Volkswagen Passat 3B
    Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

    Comment


    • #3
      den sikringen vi ser på bilde, er det sikringen du har mellom batteri og forsterker?
      Vis det er den så skulle vell den egentlig ha vært ved batteriet og ikke ved forsterkeren.

      Comment


      • #4
        "Høgtalarar: Riesen komp.sett 6,25" i hatthylla. Flytta dei gammle som var bak fram, men lurer på å kjøpe meg focal"

        INGENTING å lure mer på! Bytt ut CD-cardic-skvipet!
        Terje Lie
        99 53 66 00
        terje_lie@yahoo.no

        Comment


        • #5
          Viss du er glad i pioneerspilleren din så lager du et skikkelig jordingspunkt med KABELSKO, disse har fort for å ryke (brente jordbaner i spilleren), og da vil det bli en vannvittig støy i spilleren etterhvert.. Skal bli morro å se hvordan det blir med SS subben, den skal vistnok være rimlig heftig!
          1993 BMW 318is coupe

          Alpine - Phoenix Gold - UsAmps - Hertz - Odyssey - Evus - Tsunami - Vibroplast

          Comment


          • #6
            Originally posted by PikoFlex View Post
            Litt cheapo utstyr det der, men så greit ut!

            MEN den jordinga der er f*** ikke god! Den må du ordne skikkelig...
            Er nok ikkje tipp topp enda nei. Fortsatt student, og har det vanlige problemet med penga:P men med tida blir det bra tenke eg

            Jordinga var nok ikkje heilt god nei, men skal prøve å få fiksa bedre! Noken tips kvar eg kan finne god nok jording da?
            Last edited by lydmester; 02-06-2008, 16:47.
            Dynabel - Soundstream - Pioneer

            Comment


            • #7
              Originally posted by nicoolai View Post
              den sikringen vi ser på bilde, er det sikringen du har mellom batteri og forsterker?
              Vis det er den så skulle vell den egentlig ha vært ved batteriet og ikke ved forsterkeren.
              Har ei tilsvarande sikring ved batteriet òg. Denne som er ved forsterkaren skal skiftast ut med ei automat-sikring etterkvart, slik at eg enkelt kan kutte kretsen når eg jobbar bak i der
              Dynabel - Soundstream - Pioneer

              Comment


              • #8
                Originally posted by Leeplay View Post
                "Høgtalarar: Riesen komp.sett 6,25" i hatthylla. Flytta dei gammle som var bak fram, men lurer på å kjøpe meg focal"

                INGENTING å lure mer på! Bytt ut CD-cardic-skvipet!
                Blir nok focal ja, om ikkje så lenge, men vil få ferdig Soundstrem'en først
                Dynabel - Soundstream - Pioneer

                Comment


                • #9
                  ta jordinga i belte festet under bak setet, puss av lakk først så det blir bra kontakt
                  Jon Ola, team dynabel
                  78 mod golf1 db-bil
                  92 mod golf3 bruks bil

                  Comment


                  • #10
                    du trenger ikke sikring bak da du har en forran, sett heller inn en automat forran og dropp den sikringen bak der.
                    VW Golf 4
                    Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
                    Simen Sormbråten

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by bjaa View Post
                      Viss du er glad i pioneerspilleren din så lager du et skikkelig jordingspunkt med KABELSKO, disse har fort for å ryke (brente jordbaner i spilleren), og da vil det bli en vannvittig støy i spilleren etterhvert.. Skal bli morro å se hvordan det blir med SS subben, den skal vistnok være rimlig heftig!
                      Ka meinte du egentlig med ditte? :P Det er ikkje nok med vanlige minuskabelen frå iso-kontakta? held det då å klippe seg inn på minuskabelen (med ein strømtjuv) som er der frå før, og sette på ei skikkelig jording til? Veit du kvifor dette skjer? og når du sei at desse har fort for å ryke, så meiner du jordinga? einaste måten eg kan sjå føre meg at den ryk er ved varmegang, og det kjem av for små ledningar, noke som igjen fører til at eg burde oppgradere heile minuskabelen heilt frå spelaren... kan vel ikkje være nødvendig? Kanskje ein del domme spm her, men veldig kjekt å få svar på kan aldri være sikker nok!
                      Dynabel - Soundstream - Pioneer

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by lydmester View Post
                        Ka meinte du egentlig med ditte? :P Det er ikkje nok med vanlige minuskabelen frå iso-kontakta? held det då å klippe seg inn på minuskabelen (med ein strømtjuv) som er der frå før, og sette på ei skikkelig jording til? Veit du kvifor dette skjer? og når du sei at desse har fort for å ryke, så meiner du jordinga? einaste måten eg kan sjå føre meg at den ryk er ved varmegang, og det kjem av for små ledningar, noke som igjen fører til at eg burde oppgradere heile minuskabelen heilt frå spelaren... kan vel ikkje være nødvendig? Kanskje ein del domme spm her, men veldig kjekt å få svar på kan aldri være sikker nok!
                        Han mener nok den dårlige jordinga på forsterkeren. Om de ikke er bra nok vil forsterkeren trekke jord alle plasser den kan gjøre det og da er plutselig signalkablene dine jordkabler. Og der blir strømtrekket så stort at jordbanene inni spilleren ryker. Dette resulterer i den velkjente hviningen alle hater.
                        Jonas Tautra
                        - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                        Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                        Comment


                        • #13
                          Jeg ville også gått for ordentlig kabelsko. Prøv også å finne et skikkelig punkt å feste i, gjerne i en eksisterende bolt som er skrudd ned i bærekonstruksjonen (feks festebolter til baksetet, støtdempere og liknende).

                          Selv har jeg dårlig erfaring med å skru en liten skrue kun ned i platemetall. En bil består av overlappende plater som ofte kun er punktsveisa eller i verste tilfelle limt sammen. Slikt blir det dårlig jordforbindelse av.

                          Puss også av all lakk ved festepunktet. Lakk leder som kjent strøm dårlig.

                          Sjekk samtidig at du har kraftig nok jording fra batteriet til chassis. Ofte er originalkablene kun en tynn strømpe til chassis, eller enda verre kun en ledning til motoren med dertil dårlig kontakt mot chassis.
                          Last edited by h-75k; 03-06-2008, 11:55.

                          Comment


                          • #14
                            Tusen takk for flotte tips skal gå i gang med det snarast mulig!
                            Dynabel - Soundstream - Pioneer

                            Comment


                            • #15
                              Då har eg begynnt på soundstream-kassa, men blir ikkje bilder helt enda... Har òg bestillt eit par Pioneer TS-E1076 4" Coax til å ha framme. Har ikkje plass til stort anna. Ville så klart blitt bedre resultat om eg hadde oppgradert, men blir 4 kanalsforsterker og sikkert to sett focal seinare når pengane strekk til
                              Dynabel - Soundstream - Pioneer

                              Comment

                              Working...
                              X