Tenkte jeg skulle skrive litt om sparebøssa mi jeg..
-Kjøpt inn for 3500 kr
-Bruker 0.5/mila ved hard kjøring
-litt bulker og rust her og der
-GL interiør
-90 fanger
Bilen skal være som den er, evt senkes litt og ha på noen alufelger ettehvert
Skulle egentlig hatt den andre Dieselgolfen (1.6 GTD ca 110hk) min på veien men kom over denne når jeg var på utkikk etter motor..
Anlegg i dag er:
-2x12 Proson kasser
-Phoenix Gold MS 275 til bassera
-Magnat 6x9"
-Jalla 5" i døra
-Kabler fra Biltema 30m2 og en Caliber sikring på 100A
-Sony CDX-R3300 speller
Har akkurat bestilt ny speller: Pioneer DEH-P590ib (identisk med 6900)
Skal ut å sette inn diskanter i Dashen: DLS Ref.
Håper på å få tak i en MS275 til og ei proson kasse til siden denne går på langs i baggasjen...
Ellers har jeg 2 andre subbere jeg kan bruke om jeg vil: En EmPhaser EG-12 SPL eller En JBL 18" erstatningselement for jordsjelvhorn jeg fant baki en campingbil jeg solgte
Siden det var så snarten og god bass i den Proson kassa velger jeg å beholde de... EmPhaseren er ikke noe serlig tess over 70-80 hz og ikke på basslag... Men derimot 35 hz kontinuerlig......
Denne bilen er bare et hobbyprosjekt og etterhvert som den andre golfen blir ferdig blir det annet, Skikkelig anlegg som blir påkosta for pen og høy lyd
-Kjøpt inn for 3500 kr
-Bruker 0.5/mila ved hard kjøring
-litt bulker og rust her og der
-GL interiør
-90 fanger
Bilen skal være som den er, evt senkes litt og ha på noen alufelger ettehvert
Skulle egentlig hatt den andre Dieselgolfen (1.6 GTD ca 110hk) min på veien men kom over denne når jeg var på utkikk etter motor..
Anlegg i dag er:
-2x12 Proson kasser
-Phoenix Gold MS 275 til bassera
-Magnat 6x9"
-Jalla 5" i døra
-Kabler fra Biltema 30m2 og en Caliber sikring på 100A
-Sony CDX-R3300 speller
Har akkurat bestilt ny speller: Pioneer DEH-P590ib (identisk med 6900)
Skal ut å sette inn diskanter i Dashen: DLS Ref.
Håper på å få tak i en MS275 til og ei proson kasse til siden denne går på langs i baggasjen...
Ellers har jeg 2 andre subbere jeg kan bruke om jeg vil: En EmPhaser EG-12 SPL eller En JBL 18" erstatningselement for jordsjelvhorn jeg fant baki en campingbil jeg solgte
Siden det var så snarten og god bass i den Proson kassa velger jeg å beholde de... EmPhaseren er ikke noe serlig tess over 70-80 hz og ikke på basslag... Men derimot 35 hz kontinuerlig......
Denne bilen er bare et hobbyprosjekt og etterhvert som den andre golfen blir ferdig blir det annet, Skikkelig anlegg som blir påkosta for pen og høy lyd
Comment