Announcement

Collapse
No announcement yet.

cableroy's '02 Passat 4motion sedan.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by thomzi View Post
    Mye måtte du ut med for pdx'en a?
    Jeg veit ikke om jeg bør opplyse det, fikk såpass fin pris at jeg var dum som ikke slo til med engang, brukte 1 time å tenke på det og dro tilbake, jeg tror hifonicsen blir litt for liten 4x75 w rms, kanskje den gir litt mer, men jeg tror pdx'n er kraftig tross sin beskjedene størelse. Vi får se.

    Comment


    • #17
      Fikk tilbud på den 4.150'n hos ei lokal sjappe på 4800kr.. Angrer på at jeg ikke slo til på den! hehe.. Kjøpte 1.600 blokka mi hos dem for 1 år siden, betalte den gang 3900kr tror jeg.. Hjelper på lommeboka og ha folk som ønsker fornøyde kunder! hehe.. Så hvis du fikk så fin pris at den havna under(kanskje til og med godt under) 5000kr så er det rart du brukte så lang tid på å slå til ;p hehe.. pdx'ene leverer krefter i massevis selvom de er så små som de faktisk er..
      Bil: Volkswagen Golf 1,9l TDI 2006mod.

      Comment


      • #18
        Originally posted by thomzi View Post
        Fikk tilbud på den 4.150'n hos ei lokal sjappe på 4800kr.. Angrer på at jeg ikke slo til på den! hehe.. Kjøpte 1.600 blokka mi hos dem for 1 år siden, betalte den gang 3900kr tror jeg.. Hjelper på lommeboka og ha folk som ønsker fornøyde kunder! hehe.. Så hvis du fikk så fin pris at den havna under(kanskje til og med godt under) 5000kr så er det rart du brukte så lang tid på å slå til ;p hehe.. pdx'ene leverer krefter i massevis selvom de er så små som de faktisk er..
        Klart det hjelper, jeg vil ikke tenkte på full-full pris på dette hehe. Men er faen meg mye jobb dette med anlegg, jeg driver enda å legger matter gikk tom og norsk pris på matter er ikke overkommelig engang synes jeg!

        Comment


        • #19
          Originally posted by cableroy View Post
          Klart det hjelper, jeg vil ikke tenkte på full-full pris på dette hehe. Men er faen meg mye jobb dette med anlegg, jeg driver enda å legger matter gikk tom og norsk pris på matter er ikke overkommelig engang synes jeg!
          Bare å sende ei bestilling til USA da vel. www.sonicelectronics.com tror jeg har dynamat!
          Pioneer - Hertz - Zealum
          Prosjekt Volkswagen Passat 3B
          Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

          Comment


          • #20
            Originally posted by PikoFlex View Post
            Bare å sende ei bestilling til USA da vel. www.sonicelectronics.com tror jeg har dynamat!
            Jeg skulle helst hatt det i går Men jeg tror faen meg jeg skal gjøre det, tar en stund til alt er spille klart enda..

            Dog skal sonicelectronics.com være himmelsk dyr på frakt...

            Comment


            • #21
              ebay ist yours friends
              Pioneer - Hertz - Zealum
              Prosjekt Volkswagen Passat 3B
              Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

              Comment


              • #22
                Jepp har spurt om pris på frakt, den dreper nok! Men jeg gidder ikke å la noen tusenlapper ødelegge for resten at utstyret jeg har kjøpt. Det blir for dumt!

                Comment


                • #23
                  http://cgi.ebay.com/STINGER-ROADKILL...ayphotohosting

                  500kr pakka inkl. frakt..Vet ikke om det er sånn du skal ha, men var eneste som kom opp når jeg søkte på dynamat..

                  sonicelectronix tar seg godt betalt for frakta ja, og leveringa tar goood tid! tar 2-3 dager før man får skjema hvor du må kopiere førerkort og bankkort på for å vise at det virkelig er kortholderen som bruker kortet
                  Bil: Volkswagen Golf 1,9l TDI 2006mod.

                  Comment


                  • #24
                    Funker nok den ja! takker! Men jeg vil tippe at jeg trenger 4 stk til dørene forann, legger inni døra, og på dørpanelet som man må skru av for å komme inni døra. Vi får se hva dem svarer på mel. jeg sendte til en som solgte dynamat OG sender internasjonalt.

                    Comment


                    • #25
                      Hey til dere som følger med på denne tråden, om det er noen?

                      I natt jobba vi til klokka var 0400 med å dempe og legge kabler og satt imprint'n på plass, etter det ble det en kaffe før jeg kjørte kompisen min rett på jobb. Og fått tatt noen bilder av dette! Har ikke tatt noen fler bilder av utstyret enda men det kommer.


                      Men for å minne på urlen:

                      http://s309.photobucket.com/albums/k...bleroy/passat/

                      Comment


                      • #26
                        Nå har det dukket opp en utfordring, diskantene passer ikke orginalt hehe.. Må støpe litt, hva er lett å forme og som ikke smelter når jeg bruker glassfiber og epoxy? Noe ala styrofoam ting? Jeg har ikke støpt så mye sånt før, men glassfiber har jeg brukt en del av.

                        Comment


                        • #27
                          støpeplast

                          www.installbay.no
                          www.eirikaspaas.com

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by klovnster View Post
                            støpeplast

                            www.installbay.no
                            Ok, hvordan vil du gå frem og gjøre dette da ved å lage form? skal Seas Lotus diskanter i dekslet i en 02 passat ved speilene, vinkla mot meg. Kan jeg finne noe i samme diameter og legge på slippmiddel og støpe rundt den og fjerne den etter på? hmm
                            Last edited by cableroy; 07-07-2008, 22:03.

                            Comment


                            • #29
                              Noen her som veit hvem som har støpeplast på lager i morgen? Oslo/Sandvika til nød hamar da jeg bor litt nord for Oslo.

                              Comment


                              • #30
                                tønsberg? :P hehe

                                fremgangsmåte:

                                1. fester f.eks diskantholderene (de som følger med diskanten) der du vil ha de i speildekslene

                                2. bruker støpeplast til å støpe inntil hele veien til begge blir like

                                2,5. smør støpeplasten så jevnt ut som mulig, så slipper du å pusse så mye

                                3. puss

                                4. finsparkle

                                5. puss

                                6. puss

                                7. trekk i vinyl
                                www.eirikaspaas.com

                                Comment

                                Working...
                                X