Det har jeg ikke funnet ut av med ser at dynabel.no har kampanje på Alpine digitale monoblokker. Så tror jeg går for en 1.1000. Den får jeg plass til sammen den andre i siderommet
Av bass kunne jeg tenkt meg en som jobber bra i liten kasse. Er litt ferdig med bruk-hele-bagasjerommet-til-anlegg-tiden
Det har jeg ikke funnet ut av med ser at dynabel.no har kampanje på Alpine digitale monoblokker. Så tror jeg går for en 1.1000. Den får jeg plass til sammen den andre i siderommet
Av bass kunne jeg tenkt meg en som jobber bra i liten kasse. Er litt ferdig med bruk-hele-bagasjerommet-til-anlegg-tiden
Så kult at bilen har eget rom til forsterker! Har aldrig hørt om det før! Skal du lage en kasse intil seteryggen til setenee bak, støpe noe på hver sin side eller kaste ut reservehjulet å lage kasse der?
Valge falt på en 1.600, viste Dynabel sine kampanjepriser på bilradiospesialisten, så slo dem av ytterligere 500 .
Fikk med testpapirer som viste at den hadde klart 715RMS Watt.
Nå har jeg 2 forsterkere i siderommet, bilder kommer. jaja
Nordviks: Tror jeg tar en enkel sub med skrå rygg som kan enkelt hives inn og ut av bilen. Da kan jeg bruke hele bagasjerommet etter behov. Noe som var målet mitt.
Skjult anlegg og masse lyd.
Monoblokka ble montert på flippdekselet slik at når jeg vipper opp så er alt på innsiden Gikk som planlagt.
Som dere ser så passet alt inn Eneste som må skjules er høytalerkabelen. Men det var bare tiltak nå. Tar vel 3 min å få lagt skikkelig på innsiden. hehe
Skulle gjerne tatt noen flere bilder, men måtte løpe ut i regnet og inn igjen
Prøvde å google det litt nå. Ser ut til at den er 2 Ohm stabil ifg specc men noen kjører den også stabilet på 1,5Ohm (hvordan di får 1,5 Ohm til må gudene vite)...
Har faktisk tenkt å kutte så drastisk ned at jeg går kun for ett element. Vil satse på en 12" av noe slag tenker jeg.
Når jeg får litt mere tid skal jeg prøve å få tatt noen skikkelig bilder av strømføringen også. Er viktig at det også er gjort skikkelig
Må si at det var deilig å legge anlegg i en bil hvor batteriet er bak. 50mm2 kabel gjennom torpedovegg, inn i dashbord og ned i lister er herk
Comment