Hvilken årsmodell er denne Lanceren som du skal ha ISO-overgang til? Og har du et bilde du kan slenge ut av de orginale kontaktene, i tilfelle det skulle dukke opp nnoen som kan sjekke ut litt ang. dette for deg?
Ingen dum idee.
Bilen er en 1992 modell. Har et veldig dårlig bilde:
VW Corrado - Prosjekt bil
Mitsubushi Lancer - Bruksbil
It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
I´m BANKRUPT - A G60 owner
husker det satt vago på høytlalerledningene bak spilleren da jeg kjøpte den, sånne vago du kan ha 8 kabler i, tok for mye plass så måtte bytte de ut med sånne du hylser du klemmer sammen
Kommer til våren/sommern og se om det er sprekk i toppen/blokka. (Som det er en sjans for at det er)
Er det sprekk i toppen vil jeg tro at jeg går for ny topp og ellers en overhaling.
Er det sprekk i blokka blir det ny motor.
Er det ikke sprekk i det hele tatt blir´e overhaling, og om jeg får til. Endel stæsh : )
( I form av polerte rør, bedre IC, porting av kompressor og mindre ladehjul, eksos ++. Men. Får nå sjå.)
Ny lakkert bakskjerm og dør. Døra var forsikringssak, bakskjermen var noe verkstedet tok gratis da jeg klaga etter 1. resultat på døra, kurrant !
Så på lagringsplassen. Dette blir da "verksted"
Om jeg får mye død tid til sommern regner jeg med og pusle litt på anlegget i den også!
Trekke ny og tykkere strømkabel, muligens oppgradere alle andre kabler også. Har lyst på nye elementer og forsterkere, men så var det noe som het penger også...
Tenkte og se om jeg ikke fikk til en litt penere instalasjon i bagasje.
Skal bli spennende og se hvordan dette går. Har satt som mål og få den på veien i 2010, men p.g.a penger kan det nok bli senere.. "Stay tuned"
Vel. Jeg klarte ikke og dy meg, så nå har jeg satt inn subwoofer i Lancern.
Satt først inn en dobbel 12" fra RF, men etter en dag med dette så jeg at det ikke var så kurrant, da forsterkern er alt for liten og at den får litt lite strøm. Så i dag tidlig bytta jeg basskasse til en enkel 10" som fungerer utmerket.
Plass til snowboardet får jeg og !
Må si at det er en hel annen verden med basskasse i bilen. Fy søren og mye mer livlig musikken blir.
Knuller i øra det
Slik ser det forøvrigt ut i bagasjen nå.
Gjorde alt på en kveld (Kabeltrekking, og instalasjon) så gjorde ikke noe ut av dette her.
Bare satte den inn for og få bass.
Comment