kommer litt blandet av støyping, kobling og nye høyttalere i bakdøren.
har kostet på Seas lotus sine 4" i bakdøren sammen med noen peerless diskanter. Låter utrolig bra..!
Ellers har jeg fått sving på polyestern å brukt 10 liter i bagasjerommet, sammen med 4 ruller irma
Mvh Even S. Jensen
Tlf 41091189
Digital Designs, nothing is even close!
Mener dette blir ganske bra selv til å være mitt første prosjekt med polyester
klarte jo å kutte meg noe j*vlig i det jeg skulle skjære ut hulla til 10 tommerne, dro jo kniven i mot meg da, tenker jo bestandig, gått bra før, da går det nokk bra denne gangen å, men neida!
hehe, uhell hører med
Mvh Even S. Jensen
Tlf 41091189
erik andre: fy deg. er imponert over fyren over sitt første bygg eg. synst det var greit eg.. er ikkje alle som kun bryr seg om sq. noen gir f.. i korleis d hørest ut so lenge det ser bra ut :P
erik andre: fy deg. er imponert over fyren over sitt første bygg eg. synst det var greit eg.. er ikkje alle som kun bryr seg om sq. noen gir f.. i korleis d hørest ut so lenge det ser bra ut :P
Er fornøyd med bygget, Såklart ikke like "død" som ei kasse av MDF, men ble overasket over hvor hardt det faktisk ble.
er brukt 10 liter med polyester og 2 lag irma.
Var redd det kunne ble motfaser pga at subbene ikke står heelt på linje, men merker ikke noe konsekvenser på grunn av det. Mangler også plexi over forsterker og trekke.
Såklart ikke helt super frekvensgang, men er ikke mulig å få det i en bil.
er foresten ikke ferdig.
Sq har jeg i frontsettet, seas lotus beste komponentsett. Målet var å ha god mellomtone/diskant som var tilbakelent og behagelig, samt ganske nøytralt. Dynamikken er også fin. Men er jo ikke kasse på mellomtonene, så direkte super frekvensgang.
Det spiller bra nokk, subbene har ca 30 liter hvær, lukket, så å bytte ut til noe annet er ikke noe problem.
Takker for komentarer.
Mvh Even S. Jensen
Tlf 41091189
Siden jeg igjen trodde for mye av dere så får jeg jeg foklare med teskje hva jeg mener..
1. Forsterkeren støpt inn? hvordan tas den ut for reprasjoner?
2. Fleece uten forsterking av glassfiber strie blir hardt ja, men sprøtt som kjeks. Sett det før, men da i hvertfall 2 lag ikke imponerende det heller.
3. Lagd alt i en del så det å få dritten ut blir umulig, så trekking må da skje i bilen. sånn som dette er lagd blir dette umulig å få pent. (så spiller ikke noe rolle om han ikke bryr seg om hvordan dette spiller bare det ser pent ut.. vil nemlig ikke bli pent.)
Til trådstarter, ikke meninga å bare være negativ her, men her har du missforstått en del vesentlige ting og du lærer vel ikke stort av av folk sier dette er bra når det faktisk ikke er bra. De kaller meg usaklig.. jaja det bryr meg ikke stort, spessielt når det kommer fra den kanten!
Hvis du er interesert kan jeg gi deg en mye bedre løsning som vil spille bedre, forsterkeren kan tas ut og det vil bli penere. Jeg har nå en astra selv så jeg vet hva du må ta hensyn til og siden jeg nå ser hvordan du har tenkt design skal det ikke være noe problem å fikse det. send meg en pm om du er interesert!
Comment