Announcement

Collapse
No announcement yet.

sicarlse: peugot 205

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

fikk nytt batteri i går:

pusset glassfibersparkelen på begge dører:

og lagt på finsparkel på den ene døra:

skulle egentlig opp i dag, men så hadde tydeligvis basen på bygget glømt en del datapunkter. så blei jammen meg overtid
    satser på å opp en tur i morra. legge på finsparkel på den andre døra og samt at je har handla NOK pussepapir til å ta vekk sparkelen på en Ricer. så satser på å få pussa litt og

kommentarer?
    mvh Sindre Carlsen

Comment

jepp, det har man. Og det er at dørsidene kommer til å se gøye ut i forhold til de originale, det er sikkert!

Ellers lå mobilen igjen i firmabilen i går, men så meldingen. Reiser til Dk i morgen tidlig for å hente en delevasker og er hjemme natt til lørdag, men kan vi ikke snakkes nærmere da? Visste du prisen på ringene du??

Comment

jeg har ikke peiling på pris dere har vel blitt enige???
        tenkte bare jeg skulle ta de med siden jeg skulle forbi deg anyway. so much for being nice hehe

kommer meg opp i morra, så blir det nok gjort litt da og begynner å få litt dreisen på sakene nå
        mvh Sindre Carlsen

Comment

Originally posted by sicarlse View Post
          du hadde vel ikke tilfeldigvis Mi16 motor da? han jeg får felger og leppe av har to stk med nærmere 170 hk. det drar godt på 790kg, helt rå lyd i de og fikk tilbud om å kjøpe den ene motoren for 6k, men bilen min blir nok aldri godkjent med så stor motor
          Peugeot 205 ble det laget 2 karroserier for. 1 med soltak og et uten. Så du kan få godkjent bilen din med MI16 motoer bare du bytter bremser.

brian

Comment

Originally posted by Brian View Post
            Peugeot 205 ble det laget 2 karroserier for. 1 med soltak og et uten. Så du kan få godkjent bilen din med MI16 motoer bare du bytter bremser.

brian
            Hva med alt drivverk?
            Som gammel eier av 1,9 GTI modellen, så minnes jeg at jeg til stadighet måtte ha dyrere deler enn de "vanlige" billige..
            Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

Comment

Originally posted by Legatia View Post
              Hva med alt drivverk?
              Som gammel eier av 1,9 GTI modellen, så minnes jeg at jeg til stadighet måtte ha dyrere deler enn de "vanlige" billige..
              Generelt behøver ikke drivverk og byttes ved bytte av motor, for og få det godkjent.
              Om det er noe som passer om hverandre eller ikke er en annen sak.
              VW Corrado - Prosjekt bil
              Mitsubushi Lancer - Bruksbil
              It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
              I´m BANKRUPT - A G60 owner

Comment

fikk gjort litt på fredag og

fikk pussa begge dørene, og lagt på et nytt lag på den ene døra

siden lille sindre hadde vært snill gutt i år, så kom bilstereonissen på besøk
                http://installbay.no/product_info.ph...roducts_id=751
                nytt frontsett

og har også skaffa meg ny spiller elsker den allerede, selv om jeg ikke har lyd i bilen enda:P den er bare så kul å se på, og genial å bruke i forhold til den gamle spilleren
                http://installbay.no/product_info.ph...oducts_id=1053
                mvh Sindre Carlsen

Comment

må si meg enig i at odd ove er en Flink julenisse

Comment

fikk du og:P? hehe

menne svein, jeg reiser for å jobbe natt på danskebåten mellom larvik og hirtshals neste uke, og denne uka er rimelig hektisk denne og. kjører du forbi brennåsen så kom inn på shell/7/11 eller hva vi skal kalle det.. så får du ringene dine. hvis ikke må jeg bare se en dag jeg har tid rett og slett.

tror Odd var litt nisse i helga og forresten:P siden jeg møtte han på Leopold! han var ute å cruiset etter nyere årsmodell med lite kilometer, og pent kjørt tydeligvis
                    mvh Sindre Carlsen

Comment

Du skulle jo ha laget deg en logo i papp, og lagt innenfor det du skal trekke døra med..

Skjær ut f.eks. Pioneer logoen i papp, så limer du det fast i døra før du trekker den.. Det blir veldig tøft!
                      Mvh.
                      Roy
                      Mob: 40 30 99 06

Comment

Odd Ove er en kjempeflink julenisse Må jo sponse slaven min med litt

Comment

Originally posted by aFFekak View Post
                          Du skulle jo ha laget deg en logo i papp, og lagt innenfor det du skal trekke døra med..

Skjær ut f.eks. Pioneer logoen i papp, så limer du det fast i døra før du trekker den.. Det blir veldig tøft!

du ser der det er et felt i tre? dette blir mest sannsynlig en anna farge enn resten av døra, og det blir med en logo
                          i fare for at jeg kanskje bytter elementer fram i tid, hvem vet, så vil jeg ikke ta inn hertz logo der
                          det som var førstetanken, var jo å legge inn 205 som er modellen på bilen
                          men blir dørene knakende bra, spørs det om ikke det blir stående installbay sør for å reklamere litt.
                          mvh Sindre Carlsen

Comment

Originally posted by InstallBay Sør View Post
                            Odd Ove er en kjempeflink julenisse Må jo sponse slaven min med litt
                            må bare si takk enda en gang ja
                            mvh Sindre Carlsen

Comment

Sindre, opp med bilder av dørtrekkene nå da, og få nå inn et himla frontsett snart. Har ventet på å høre "lyden av dørene" dine en god stund nå

Hmm... Sindre/sirup, sirup/Sindre. Begynner å gi mål og mening det hehe, neida. Så flink atte
                              Tidligere importør for Digital Designs,
                              overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

Originally posted by Digital Designs Norge View Post
                                Sindre, opp med bilder av dørtrekkene nå da, og få nå inn et himla frontsett snart. Har ventet på å høre "lyden av dørene" dine en god stund nå

Hmm... Sindre/sirup, sirup/Sindre. Begynner å gi mål og mening det hehe, neida. Så flink atte
                                Frontsettet han hadde fått her har forsvunnet fra butikken så det er vel en av grunnene til at han ikke har fått det inn

Comment

Working...
                                X