Gjorde som foreslått av InstallBay, var ok temp ute i går, så rigget meg til en pappeske og la podsene nedi, la glava rundt denne esken og rigget til et 500W arbeidslys rett over. Ble sånn ca romtemperatur i esken da. Mikset en blanding polyester med riktig forhold (og jammen skal det rimelig lite herder i når man faktisk følger blandingsforholdet! ), og smurte inn podsene. Lot det stå noen timer tildekt mot vinden, slik at det var god temp under der. Tok dem så inn på vaskerommet over natten. Sjekket i morges i 6-tiden, og da var det blitt rimelig hardt. Enda litt mykt på sine steder, men tror jeg skal renskjære baksiden og lage en blanding som jeg heller inn i hullet fra baksiden. Overflaten er blitt rimelig ujevn så må nok litt sparkling til. Jaja, om ikke annet vært en interessant læreprosess, håper bare de blir sånn høvelig å se på i bilen også.
Ordnet meg endel 22mm gulvspon som basskassen nok blir bygd av. Burde vel brukt MDF i en litt tynnere dimensjon, men men. Gulvsponen fikk jeg gratis - og dette er jo tross alt et budsjettbygge!
Ordnet meg endel 22mm gulvspon som basskassen nok blir bygd av. Burde vel brukt MDF i en litt tynnere dimensjon, men men. Gulvsponen fikk jeg gratis - og dette er jo tross alt et budsjettbygge!
Comment