kult å se at det ble bil denne sessongen også
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Espens dB-drag Terra :)
Collapse
X
-
bare håpe DB drag folka får orden på sponsorene sine nå daAlpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840
Comment
-
Skjønner jeg godt at ikke han var. Er en kjip beskjed å få hvis man har stått på som pokker for å rekke. Men dere får ha lykke til resten av sesongen hvertfallAlpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840
Comment
-
Originally posted by ESPEN KAAL View PostTakker men vi får komme sterkt når første konken kommer...
Så da er det bare å jobbe litt til og så sku opp...
Lykke til iallefall, skal bli spennende å se hvor høyt det blir på finalen.TEAM RE-LOUD
Norwegian Champion 00 - 01 - 02 - 03 - 06 - 07 - 08 - 11 - 12 - 13 - 14
2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz
Comment
-
Originally posted by dBcompaniet View PostKanskje han mente at folk ikke følger så mye med?
Hvem har sagt at Espen skal delta i SS 1-2?
Hvem har sagt at Espen kommer med denne Terraen på konk i år?
Som han sjøl har skrevet så har han montert vesentlig mindre utstyr i db-bilen, og er sånn passe fornøyd med scoren.
Espen har sagt til meg at han skal i SS 1-2 i år... men hvis vrakpanten blir høy nok, kom han til å hugge terra`n........................Da kommer han med seat marabella i stedet... Fortalte han meg...
TEAM RE-LOUD
Norwegian Champion 00 - 01 - 02 - 03 - 06 - 07 - 08 - 11 - 12 - 13 - 14
2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz
Comment
-
Originally posted by re-load View PostDe fleste følger nok med, mere en du aner...
Espen har sagt til meg at han skal i SS 1-2 i år... men hvis vrakpanten blir høy nok, kom han til å hugge terra`n........................Da kommer han med seat marabella i stedet... Fortalte han meg...
Comment
Comment