da er det montert inn utstyr igjen,men med på langt nær så mye watt og skoren ble ikke verst så dette kan bli en bra sesong har litt og forsvare og det kan bli stor konkuranse om topp plassene i år.så dette blir gøy
NORSK MESTER SS 1-2 2008
NORSK MESTER STREET MAX 2009
Skjønner jeg godt at ikke han var. Er en kjip beskjed å få hvis man har stått på som pokker for å rekke. Men dere får ha lykke til resten av sesongen hvertfall
Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840
Takker men vi får komme sterkt når første konken kommer...
Det vet jeg du fikser....
Så da er det bare å jobbe litt til og så sku opp...
Lykke til iallefall, skal bli spennende å se hvor høyt det blir på finalen.
Hvem har sagt at Espen skal delta i SS 1-2?
Hvem har sagt at Espen kommer med denne Terraen på konk i år?
Som han sjøl har skrevet så har han montert vesentlig mindre utstyr i db-bilen, og er sånn passe fornøyd med scoren.
De fleste følger nok med, mere en du aner...
Espen har sagt til meg at han skal i SS 1-2 i år... men hvis vrakpanten blir høy nok, kom han til å hugge terra`n........................Da kommer han med seat marabella i stedet... Fortalte han meg...
Espen har sagt til meg at han skal i SS 1-2 i år... men hvis vrakpanten blir høy nok, kom han til å hugge terra`n........................Da kommer han med seat marabella i stedet... Fortalte han meg...
haha, ja da får du bare vente å se som resten av gjengen da
Comment