Hehe. Høres lovende ut for resten av sessongen Ja det er nok den sangen ja =)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Techpoints Ford Focus
Collapse
X
-
I dag tok jeg en kjapp måling av bilen siden det er ett par som har spurt om hvor høyt det spiller...
Nå hadde jeg ikke db jams cd'er liggende siden de er i riggen, så måtte bruke musikk, fant noe med brukbart mye bass i og satte i gang, seter og slikt i bilen stod også som de pleier å gjøre under kjøring, så erfaringsmessig har jeg litt å hente der, men gadd ikke prøve det i dag siden det tar litt tid å demontere barnesete osv.
Så resultatet ble 141,5dB ved ca 46-48Hz i følge termlab Målet mitt var å klare over 140dB så da var jo det greit i boks.
Comment
-
Ble ikke så aller verst det der Nils
Så litt på de subbene der da jeg var innom BRS på det treffet de hadde, virka som solide og gode subber!Pioneer - Hertz - Zealum
Prosjekt Volkswagen Passat 3B
Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr
Comment
-
Da har jeg jo fått gjort endel da, bagasjerommet er trukket om, og fått på plass sota glass foran forsterkeren, dog ikke bilde av det her og nå.
Bilde av bagasjerommet etter det ble trukket om fra grått stoff og sort vinyl til kun sort stoff
Og har også byttet skjermene baki fra Macrom 5,8" til Alpine 5,8"
Bildet var egentlig veldig likt, men det er bedre sidesyn på Alpine sine, noe man strengt tatt ikke trenger baki en bil da.
Comment
-
Comment