Announcement

Collapse
No announcement yet.

Techpoints Ford Focus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hehe. Høres lovende ut for resten av sessongen Ja det er nok den sangen ja =)
    Vw Golf 3.
    Kenwood hovedenhet.Alpine MRD - M1005. Alpine V12 Firekanaler, Mb quart 4" comp. Kenwood - KFCWPS1D x2
    Stor takk til Rune på Spaceworld Hønefoss

Comment

bilen låter jo knall! gleder meg til dette blir dratt endal lengre
      www.eirikaspaas.com

Comment

Nå holder Eirik på med å montere komp.settet foran, og demping av dørene, sjøl ligger jeg sjuk, men skal nok ut å få meg en lytt når han er ferdig

Bilder kommer senere i kveld

Comment

nå sitter nils i bilen og hører på nye frontsettet sitt.. og jeg må si.. har totalt forandra syn på MTX ^^

btw.. nils har vært borte i 40min allerede :P
          www.eirikaspaas.com

Comment

Ja detta ble kult litt mer justeringer og sånt shit så blir det enda bedre

Comment

Orginalhøyttalerene, jeg imponerte faktisk ganske mange med dette også, men det ble helt klart en annen lyd med MTX'ene på plass

Comment

*vondt i ryggen*

blei knall!
                www.eirikaspaas.com

Comment

I dag tok jeg en kjapp måling av bilen siden det er ett par som har spurt om hvor høyt det spiller...

Nå hadde jeg ikke db jams cd'er liggende siden de er i riggen, så måtte bruke musikk, fant noe med brukbart mye bass i og satte i gang, seter og slikt i bilen stod også som de pleier å gjøre under kjøring, så erfaringsmessig har jeg litt å hente der, men gadd ikke prøve det i dag siden det tar litt tid å demontere barnesete osv.

Så resultatet ble 141,5dB ved ca 46-48Hz i følge termlab Målet mitt var å klare over 140dB så da var jo det greit i boks.

Comment

ikke så ille score det nei

Comment

Neida, med tanke på at det er 2 stk 10" i lukket kasse som spiller rett opp i taket så synes jeg det er veldig bra

Comment

Ble ikke så aller verst det der Nils

Så litt på de subbene der da jeg var innom BRS på det treffet de hadde, virka som solide og gode subber!
                        Pioneer - Hertz - Zealum
                        Prosjekt Volkswagen Passat 3B
                        Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

Comment

Da har jeg jo fått gjort endel da, bagasjerommet er trukket om, og fått på plass sota glass foran forsterkeren, dog ikke bilde av det her og nå.

Bilde av bagasjerommet etter det ble trukket om fra grått stoff og sort vinyl til kun sort stoff

Og har også byttet skjermene baki fra Macrom 5,8" til Alpine 5,8"
                          Bildet var egentlig veldig likt, men det er bedre sidesyn på Alpine sine, noe man strengt tatt ikke trenger baki en bil da.

Comment

blir bra dette
                            Besøk vår nettside www.Eikensbilstereo.no

Comment

Working...
                            X