Subbene kommer i løpet av neste uke her så i helgen blir det strekking av kabler og diverse annet
Announcement
Collapse
No announcement yet.
MTX audi 100 91Mod
Collapse
X
-
Originally posted by golfnos View Postfyre ut noen bilder av bilen? Hvor oppi høgga er det du står med den?
Legg ut bilder og ikke linker, så tingvindt å åpne et og et bilde, heh
Legger jo ut bilder meg di blir bare sånn. vet ikke hvorfor??? noen som kan forklare???MTX Stinger Alpine
MTX VW Golf 3 1998 STV.
Comment
-
Dette ser morsomt ut artig at folk bygger i en gammel Audi også, d er d ikke mange som gjør, regner med du skal ha midbassene i døra? skal du modde dashen ettervært da? er kjempe god plass for elementer i dashen`e på disse C4 karosseriene, regner med d er en C4 da, men d skal iværtfall bli spennede å se utviklingen på denneRonny Karlsen
02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704
Comment
-
Originally posted by bmw520 View PostDette ser morsomt ut artig at folk bygger i en gammel Audi også, d er d ikke mange som gjør, regner med du skal ha midbassene i døra? skal du modde dashen ettervært da? er kjempe god plass for elementer i dashen`e på disse C4 karosseriene, regner med d er en C4 da, men d skal iværtfall bli spennede å se utviklingen på denne
Ja det er c4 karosseri.
er også mulig jeg kjøper ny bil nå. tror kanskje det blir en audi s4 stv.MTX Stinger Alpine
MTX VW Golf 3 1998 STV.
Comment
-
tenkte på plassen oppe på dashen jeg, er litt usikker på åssen plassen er under, men slik jeg husker d så var d en grei plass, men dette må man selvfølgelig se litt nermere på anbefaler deg å få diskantene langt ned på a-stolpen eller på dashen, pga avstanden mellom element og lytter/lyttereRonny Karlsen
02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704
Comment
-
noen som vet ca mm2 jeg må ha på pluss og minus kabelen fra ett spv44 forran til 2 stk sp1000 bak?? er litt usikker på dette. får snart 2 ruller ala 15 meter 50mm2 hpm pluss å minus fra stinger. (fy f*** for en pris)MTX Stinger Alpine
MTX VW Golf 3 1998 STV.
Comment
-
Originally posted by RoBoXMed to batterier bak er det ingen vits å strekke mer enn 1x50mm2 hver til pluss og minus.
så blir 50 mm2 hpm kabel fra stinger jaMTX Stinger Alpine
MTX VW Golf 3 1998 STV.
Comment
Comment