Announcement

Collapse
No announcement yet.

Prosjekt VW Caddy aka. *a name*.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Prosjekt VW Caddy aka. *a name*.

Da begynder eg tråden for mitt prosjekt.
    er ikkje mykje nyttig gjort enda men satser på og få bygd ny skillevegg i helga. (fingers crossed)

Dette er det som skal inn:
    HERTZ HSK 163
    HERTZ EP 4X (eg venter!! ukay)
    HERTZ EP 1D
    2 stk HERTZ ES 300 D
    PIONEER DEH-P700BT
    Batterier (under forhandling, men ser an kor dette går.)
    En lader av et slag.
    + en haug med kabel, sikringer, CS, teppe, og dempemateriell. og litt kobberskinner.
    Desverre er denne listen avhengig av at eg får solgt en Opel vectra '94, 165'. 34.000,- --> 17.000,- påkostet siste 7 mnd. litt anlegg medfølger. + + +
    EU godkjent til ca desember 2010. meir info på PM.

Utganspunktet er da en sjabby caddy i sin beste alder, (10år) med en massiv 1.6l 75HK bensin motor, recaro seter. og som allerede har fått svi etter lite bruk av antirynkekrem. (overflaterust.) mykje er fikset, men er jo alltid noke igjen. Da det er vinter blir ikkje dette gjort ferdig før pilsen blir varm av og stå ute.
    Ellers det som skal bli gjort er:
    Ny kraftigere skillevegg av 16/19mm MDF, som skal bli potte tett fra lasterom. (tilnermet ivertfall)
    Ny motor. 1.8 GTI. --> Om noken har bunnsolid, eller litt peiling på dette så send pm. er da usikker på om det faktisk passer med den motoren framme under panseret. og ka må til av eventuell ombygging??
    HELP ME!!
    Demping, vibroplast og splen. dører og tak. + +
    Dørsider. plasting til 6.5" midbass.
    Mulig A stolpe plasting til diskant. ikkje utforsket og langtifra planlagt.
    Kasse til 12". bassrefleks eller bandpass. tett fra lasterom.
    Er det en Dag her som kan komme med forslag?

Skal også fjerne CADDY emblem bak, og sette inn noke nytt, jentenavn?
    (om Richard Hammond sin lille opel kadett kan heite Oliver, så kan caddyen min få et navn også.)

Bilder vil komme etterkvart.
    Tor Even -
    Audi A4 Turbo Quattro 2003 40mm senk 18" alu.
    Orginalt anlegg, men vil i framtiden sette inn Digital Design.
    The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

Endelig en caddy tråd! Jeg bygger i en caddy selv, så gleder meg til å følge prosjektet ditt.. Post bilder av arbeidet ditt.. Lykke til videre..

Comment

Working...
    X