Announcement

Collapse
No announcement yet.

bassdal: show mx-3

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• det er no virkelig berre 10 stykk vi har stig 4 i kvar dør pluss 2 i tak
    "Slaven" til Mr.bassdal

Comment

• tmolberg: han har en mere Normal og Meskli jobb en det der.. men der jobber han uke på og uke av eller noe i den duren....
      men når han ikke er på den jobben så jobber han fult og helt i Verkstede sitt, og da såver hann ikke mye.

Comment

• Hebbelille: takk for at du svarte for meg

kan oppdatere med! mye forandring i planane mine ang oppdatering av forum soving og alt mulig.

ENDELEG!!!!!!.. midlertidige subber? `???

NEI. vi har fått Limited subbane!!! eg er so glad at herregud. eg måtte heimom en snar tur i noen min berre for å oppdatere. kommer en lastebil med dei om ca 1times tid på verkstedet.. .

Comment

• Skulle nå tro at du hadde dette som jobb siden du gjør et så bra arbeid + det virker som du jobber hver dag mange timer med det.

Uansett big up! Tøft bygg.
          Tor Martin Ølberg
          - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
          Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

• Han jobber med det ver dag, eller noen timer på dagtid og ellers hele natten
            Kjeme kjekt at du har fått subbene var innom Ice i ste og hente meg ny subb selv snakket lit med dem der og etter det jeg forsto da så var 5 av 6 subber på plass, regner med du blir ferig og at alt blir klart til dere reiser neover i dag

blir veld en fin tu nedover med begge bilene honda og skoda to biler med pene instalasjoner.
            så skodan sto nede ved jobben i dag tilig og så såvit snurten av hondan lit senere.

er det din arb.bil som står hos naboen eller en arb kolega? er din instalasjon i den, det ser man jo lett

Comment

• ENDELI FERDIIIII!!!!! no er det dusjing, farging av hår, PAKKING, å soving!!! åsso avreise klokka 10.. so blir ikkje mange tima på puta her nei !

eg sei berre FYYY FAEN !! resten skal stig få fortelle
              "Slaven" til Mr.bassdal

Comment

• ja ha johnnen... regner med det er du som skal kjøre den bilen nedover.. og siden dette er en ny instalasjon så må veld de få spille lit på turen så dem er myket opp til dere komer frem... hvordan skal det gå med hørselen? kjøre med hørselsværn

Comment

• Hebbelille tusentakk vi vart ferdig til slutt.. endeleg.. no har eg vaska å shina vogna.
                  avreise om 4timer men trur det blir dårleg med soving. siden alt er oppe å går å det funker! Endeleg!
                  mange timers hardblod slit kan vi endeleg sjå resultatet. og for å sei det sånn eg er ikkje skuffa.

eg hadde tårer i auga når subbane kom å eg såg vi vart ferdige.. (litt på etterskudd på tidskjemaet mitt, men ka søren vart ferdig og alt funker)

alt tar tid. justering, justere coilovers, montere kabling,

men nok tekst no. stor oppdateringmed mye bilder kommer nok etter rudskogen. å i frå turen. (synst faktisk vi har fortjent oss en liten ferie )

der kom gledestårene

kabling

prøvemontering. for å sei det sånn 5mm klaring. 1mm klaring i bunn. (sykt litt flaks og?)

prøvemontering

etter noen timer.

Last edited by bassdal; 07-07-2010, 18:36.

Comment

• Fy satan mann, du er gal !
                    Sykt rått projekt, og en syk rå bassdal
                    Hvordan ble lyden da?

Comment

• Tusne takk lyden kan opplevest på rudskogen

Comment

• Satan steike! Det ble LANGT finere enn jeg trodde det skulle bli, og jeg hadde greie forventninger. Gratulerer med en ferdig og skikkelig prosjektbil
                        Tidligere importør for Digital Designs,
                        overtatt av www.dynaBel.no.

Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

Comment

• Det der ble da ikke så verst det Ble meget tøff fargkombinasjon med gul og svart.Hvordan ble lyden i forhold til tidligere bygg i bilen da?

Comment

• Det der er helt rått... simpelten rått!
                            Pioneer - Hertz - Zealum
                            Prosjekt Volkswagen Passat 3B
                            Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

Comment

• kan si det slik at gutta har reist mot Rudskogen og bassdal koser seg med sterk drikke i Honda Integra og med ørepropper, da anlegge må spillest inn på vei ned så det er klart til show på rudskogen i helga.

Blir sikkert vansklig for dem og beskrive lyden på forumet, det beste er nokk og oppleve den.

Comment

• Etter X-antall timer med dunkdunk og sinustoner tror jeg kroppen er ganske mørbanka når de kommer fram
                                Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                                [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                                Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

Comment

Working...
                                X