Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hebbelille sin familie bil

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

åååkaj, muli det er jeg som har lest feil da

Nei har ikke prøvd å bruke det, har ikke fått meg minnekort enda, blir vel kjøpt imårra . Men det skulle visst være ulåst den versjonen jeg lasta ned, Ingen koder eller noenting.

Comment

Det har vert mye og gjøre og liten tid til og hålde på med bilen, så skulle vi på ferie så da la jeg et midler tidig gult i bagasjen så vi kunne pakke i bilen.

men slik ser det ut nå og så får jeg se når jeg eventuelt trekker det omm og legger inn logor i trekke, som var meningen.... har ikke koblet opp noe lys eller noe pynt heller. så det er ganske så nøytralt.

Comment

En liten opdate...
        her begynt på igjend med styling til bilen, så nå skal det på ny front og hekke skjørte sideskjørt og nye gule koni sport og senkefjører 45/30mm

Har begynt å tilpasse fronten... her er noe få bilder,

Comment

minte meg litt om star wars
          øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

Comment

LOL, og eg jobba me det merket :-)

Comment

Mitsubishi, i am your faaaathaaaa! *puste tungt*

Meget tøft egentli.
              Pioneer - Hertz - Zealum
              Prosjekt Volkswagen Passat 3B
              Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

Comment

Den fronten heter Galant Evo X ikke det et jeg syns bilen min ligner på en Evo eller prøver på det, men syns fronten på nye lanseren er ganske fin.

har hørt mange komentarer på den fronten, som at den ser ut som en bmw, audi osv, men siden det da er en lanser evo front så får man tåle lit kritik og siden jeg per i dag ikke har set en eneste galant med den fronten og da jeg inmporterte den fra det store utland så var jeg den ifølge produsenten den første som bestilte den til norge så jeg vet ikke om det er så mange som har den og jo ferre som har den jo bedere er ikke altid like gøy og kjøre rundt med samma styling som alle andre

Comment

en liten opdates til.... hadde planer om og felle inn skjermer i nakkestøttene til framsetene, men siden da lille jenta sitetr i bakover vend sete så måtte vi løse dette på en anne måte så da var der ned i kjelleren og finen noe matrialer, sag drill, sparkel, og noe trekk og sette i gang

her er resultate dette var da uten at det gikk utover nakkestøta i bak sete dette er monter uten på og sitter som støpt slik at det ikke skal komme i tryne på lille jenta dersom det skulle bli en brå stopp

Comment

I dag fikk jeg tilbake diskant hålderene/husa som skal sitte bak i bilen fra installbay, de var så venlige og trekke dem for meg. syns det ble bra jeg

Comment

da var det påan igjen Nytt Bass Element nu kasse.. har så vit begynt med støpingen av den nye kassen, har laga rammen til den og støpt avtrykk fra reservejulsbrønn og hålder på med å legge glassfiber inni kassen så blir det et lite lag på utsiden.

Denne gangen blir det bare et element og da en 12" fra HELIX E300, kassen blir stor og romslig, prøve og få til en kasse som spiller en del jupere en den jeg har

Bilder kommer

Comment

spennende løsninger!
                        Tøff bil og, tror vertfal det er denne eg har lagt merke til i Førde i ny og ne. Stikker seg ut!
                        Ekje noke vits med bass hviss resten av lyden er dass!

Comment

Working...
                        X