Originally posted by Erik André
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Tommen: Custom Vectra B
Collapse
X
-
Originally posted by spade View PostGidder du Bodø bør du gidde Surnadal også ja Håper det blir en del bra bilder som kommer dit.
er vel bare blitt litt nok etter å ha vært i
Stavanger
Halden
Fredrikstad
Arendal
Kristiansand
Ålesund
Molde
Oslo
og kommende
Fauske
Bodø
Tønsberg
Drammen
Haugesund
Bergen
Skal prøve å gidde Surnadal og Trondheim også daLast edited by Erik André; 15-07-2007, 18:07.sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
IceAudio - Bilringen AS - inakustik
Comment
-
Originally posted by Tommen View PostOG med det mener du??
Men at du kanskje kommer til å fikse noe bedre:PPioneer - Hertz - Zealum
Prosjekt Volkswagen Passat 3B
Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr
Comment
-
Originally posted by A.R View PostSikkert at du "bare" ender opp med et lite annlegg:P
Men at du kanskje kommer til å fikse noe bedre:P
Vil ha en sort e-46, skinn/delskinn, alu felg, takluke, xenon, hvite blinkers og mulitfunksjonsratt samt manuell og 110kw (150hk diesel). Fant en med dette, men der var såklart motoren kjørt istykker på Og den hadde alt dette utstyret..Vi får se, finner jeg den rette handler jeg Har penga klare til å ta inn en bil fra Tyskland.VW/Audi ende-tusi-ast!
Comment
-
Originally posted by Tommen View PostAh, såklart..Ja, det skulle jeg tro.. Vi får se..Har egentlig sett meg ut en bil, som jeg har lyst på, men den har ikke alt utstyret jeg vil ha.
Vil ha en sort e-46, skinn/delskinn, alu felg, takluke, xenon, hvite blinkers og mulitfunksjonsratt samt manuell og 110kw (150hk diesel). Fant en med dette, men der var såklart motoren kjørt istykker på Og den hadde alt dette utstyret..Vi får se, finner jeg den rette handler jeg Har penga klare til å ta inn en bil fra Tyskland.Pioneer - Hertz - Zealum
Comment
-
Originally posted by A.R View PostHøres bra ut det der! Synn at motorn var rassert da! Sinnsykt pene biler det der!VW/Audi ende-tusi-ast!
Comment
-
Originally posted by Tommen View PostSynd og måtte legge ned den mest besøkte tråden på dette forumetPioneer - Hertz - Zealum
Comment
Comment