Hei....
Våger meg til å starte en tråd om prosjektet mitt...
Som dere har sett i mine "andre" innlegg er det diverse Rockford forsterkere,3 stk. Alpine 15" R-serie,og enten Pioneer Deh P700BT eller Alpine IDA X100 til headunit.
Idag var jeg og tok bilde av kassa som et firma i Indre Troms har laga,men pga litt trang økonomi får jeg ikke henta den før om et par uker...
Det kommer et 10" reflex-rør på toppen av kassa...
Tar gjerne imot innspill fra andre på åssen jeg burde gjøre det med tanke på reflex-røret(flere 4" rør istedet for et stort... Annen plassering,osv...)
Tror dette blir bra...
Men det er kaldt,og har ikke mye lyst ut i en uisolert fjøs å mekke anlegg...
Men ville bare vise noen bilder og få noen idé(er) om videre løsninger....
Skal jeg lage meg en slags vinklet Hattehylle,eller bare putte sett i dørene bak....er en av tankene jeg gjør meg....
Våger meg til å starte en tråd om prosjektet mitt...
Som dere har sett i mine "andre" innlegg er det diverse Rockford forsterkere,3 stk. Alpine 15" R-serie,og enten Pioneer Deh P700BT eller Alpine IDA X100 til headunit.
Idag var jeg og tok bilde av kassa som et firma i Indre Troms har laga,men pga litt trang økonomi får jeg ikke henta den før om et par uker...
Det kommer et 10" reflex-rør på toppen av kassa...
Tar gjerne imot innspill fra andre på åssen jeg burde gjøre det med tanke på reflex-røret(flere 4" rør istedet for et stort... Annen plassering,osv...)
Tror dette blir bra...
Men det er kaldt,og har ikke mye lyst ut i en uisolert fjøs å mekke anlegg...
Men ville bare vise noen bilder og få noen idé(er) om videre løsninger....
Skal jeg lage meg en slags vinklet Hattehylle,eller bare putte sett i dørene bak....er en av tankene jeg gjør meg....
Comment