dette blir spenende å se hva dere greier å få ut av dette burde spille kjempe bra.
Ikke meninga å tråkke noen på tærne, men spille bra??? hva er bra da? buurp? ah gleder meg til kjøreturen som tar 2 timer.. buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurp
For all del kos dere, men å sammenligne det med "spille bra" hørtes bare latterilg ut, lage mye støy jaja flinke gutter
Jeg kan bruke bra om to forskjellige ting, der meningen er forskjellig. Han mente sikkert rått eller brutalt eller høyt eller sinnsykt, men orket ikke å definere det noe bedre. Han kunne sikkert sagt det samme om en sq bil også, og vedkommede kom sikkert ikke til å bli fornærmet i det hele og det store.
Må inrømme at jeg blir småirritert og småvarm i skjorta av slike kommentarer fra VISSE tøsemikkler på det forumet her!
Stå på folkens! GLEDER meg til å se hvordan dette blir! Ønsker meg en Golf 2 selv men finner Faan meg ikke en jeg kunne tenkt meg!
Må si meg enig! Selv om jeg vet at tøsemikkelen her mest sannsynlig ikke mener det slik mange oppfatter det, blir jeg også litt irritert..
Alle biler må vel ikke satse på "finlyd" etter emmareglene? Er ikke alle som synes det er like moro, mange bygger faktisk for å ha det gøy med annlegget på andre måter
Jonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment