Announcement

Collapse
No announcement yet.

SQ Saab 9-3 by Runek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Grattis.. liten gleppe rundt subbene ute og går da men.. :P
    Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
    Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
    Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
    -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

    Comment


    • ja, blir å ha de grillene mine over, da er det 100% passform. "jukse" litt : D
      SQ Saab 9-3
      Team dynaBel

      Comment


      • Nais! Syns du bare kan gi bilen din til meg :P hoho.

        Liker at du står såpass på Rune.
        Runar E. Olsen ~ Moderator
        Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
        http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

        Comment


        • haha, den bilen blir nok aldri gitt bort. Blir nok ikke solgt eller på mange år(håper jeg) da vertfall.

          Blir turbomotor på den i vinter mest sannsynlig. Bygge opp igjen bilen fra bunn og litt ombygging med stereoen : D
          SQ Saab 9-3
          Team dynaBel

          Comment


          • Hatt hyggelig besøk i kveld og fått litt ting på stell i Saaben! Lykke til i Rotterdam Rune!

            EM-klar nuh!
            [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
            [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
            [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

            Comment


            • Du får virkelig ha lykke til i EM!
              Håper du scorer høyt i din klasse.
              Runar E. Olsen ~ Moderator
              Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
              http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

              Comment


              • Takk Takk, er vel ikke klar enda så har nokk å gjøre hos Ketil og nedi der på hotellet og inne i hallen..
                SQ Saab 9-3
                Team dynaBel

                Comment


                • Da var bilstereosesongen over for i år. Første året man deltar og går av med både NM og EM tittel, det var noe jeg ikke hadde trodd da jeg begynte i vår gitt.. Spesiell takk til Tore Tufte Jønsberg, Joakim Skovlund og Kent-Olav Hagen Moe og mange andre for all hjelp : D


                  Planer for neste sesong er å bygge om hele bagasjen til noe mer "show" aktig og bygge inn noen midbasser under dash på et vis.
                  Ellers så blir det å fikse litt på bilen utvendig, bare sånne småting som pusset opp litt. Blir sikkert så jeg bytter ut litt av høyttalere og forsterkere, har noen diskanter liggende som jeg gjerne ville ha satt inn i bilen med de er 4" digre og må stå on axis eller opp mot ruta så får se..
                  Last edited by Runek; 24-10-2010, 22:46.
                  SQ Saab 9-3
                  Team dynaBel

                  Comment


                  • Originally posted by Runek View Post
                    Planer for neste sesong er å bygge om hele bagasjen til noe mer "show" aktig og bygge inn noen midbasser under dash på et vis.
                    Høres bra ut det. Hva med kickpaneler? Hvordan er det i Saab'en?
                    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                    Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                    Comment


                    • Da har man prøvd å knota litt i Sketchup.

                      Blir noe liknende til dette jeg skal bygge iløpet av vinteren til neste sesong : D
                      Skal være glass over forsterkerne og vifter på sidene.







                      Den som holder forsterkerracket oppe skal det være litt anderledes bue på men fikk det ikke sånn på tegninga, hehe
                      Last edited by Runek; 12-12-2010, 14:54.
                      SQ Saab 9-3
                      Team dynaBel

                      Comment


                      • Hvorfor ikke et par stålrør i grom dim som holder forsterkerkassa oppe? Som et par påler under der.
                        Mvh Tony
                        - The only road to take is perfection itself

                        Comment


                        • aha, der sa du noe som kunne ha vært kult : D
                          SQ Saab 9-3
                          Team dynaBel

                          Comment


                          • Noe sånt Tony tenker på, ser meget bra ut det også



                            Har forlenga forsterkerkassa litt, er ikke i noen målestokk dette kun skisse..
                            SQ Saab 9-3
                            Team dynaBel

                            Comment


                            • Originally posted by Tony View Post
                              Hvorfor ikke et par stålrør i grom dim som holder forsterkerkassa oppe? Som et par påler under der.
                              Hvor har du hørt om DET før a??? :S
                              [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                              [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                              [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                              Comment


                              • Originally posted by Joakim View Post
                                Hvor har du hørt om DET før a??? :S
                                hihihi ;--D
                                Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                                [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                                Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                                Comment

                                Working...
                                X