e vel slikt på alle biler omdagene hau me sikringer på siDA
Announcement
Collapse
No announcement yet.
SQ Saab 9-3 by Runek
Collapse
X
-
Originally posted by ugn View PostKjekt med fargekoding på hurtigkoblingene.. men herrejesus, lyver bildet eller har du SABLA mange sikringer på venstresidender?
Er jo nesten alle sikringene til bilen som sitter der så...
Comment
-
Har såvidt begynt med dashbordet i dag. Er veldig trangt på dashen så må utnytte hver eneste mm jeg har.
Kommer bilder da jeg får gjort litt så det er noe å vise frem : P
Comment
-
Får slenge inn noen bilder av hvordan dashbordet ser ut om dagen da ...
Tar mye tid for å få ringene til å være i samme høyde og vinkel, skal begynne å legge på støpeplast i kveld en gang tenker jeg. Og iløpet av uka så begynner jeg på diskanthusene i speilhusene. Støpe der også : P
Comment
-
Har fått lagt på støpeplast nå : )
Gjenstår muligens litt plasting men for det meste finsparkel det vil gå mest av tenker jeg..
Comment
-
Begynner å nærme meg ferdig nå : )
Mangler bare siste finpuss på sparkelen og så skal jeg trekke det.
Skal også lakkere frontplata til dashen som alle instrumentene sitter, så bør få gjort det snart da jeg begynner på jobb igjen mandag..
Comment
-
-
Da har jeg endelig fått trukket dashbordet. Ble ganske bra, det som var av skrukker fikk jeg sjult...
Kommer ordentlig bilder i morgen da jeg får montert dashbordet..
Comment
-
Utrolig stilren og fin dash du har laget. Imponert!! Hvordan stoff har du trekt det med?
Comment
-
Det svarte er Vinyl 1 ifra Ib mens det blåe rundt lufte kanalen er møbelstoff
Comment
-
bra, veldig braMvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
-Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-
Comment
-
Takk, en gang må jo være den første. Jo før man prøver jo bedre er det egentlig : D
Comment
Comment