blir bra dette men åssen blir d med bassen i en så tett bil, jeg har tett bil og sliter litt med å få trøkket inn i bilen, så jeg gikk for bandpass jeg da
blir bra dette men åssen blir d med bassen i en så tett bil, jeg har tett bil og sliter litt med å få trøkket inn i bilen, så jeg gikk for bandpass jeg da
Vi har et stort hull i hatthylla..... så håper det blir bra.... vi får se...
Vi har et stort hull i hatthylla..... så håper det blir bra.... vi får se...
joda har sett d men nå er vel hullet i mittarmlenet mitt like stort som d hullet i Bora`n, men enda fikk jeg problem men tiden vil vel vise, enten så funker d eller ikke
joda har sett d men nå er vel hullet i mittarmlenet mitt like stort som d hullet i Bora`n, men enda fikk jeg problem men tiden vil vel vise, enten så funker d eller ikke
Når vi bygde i denne bilen sist så la vi subbene likens, det fungerte fint det.
Men nå var det 12 ere det da, og det vi skal inn med nå er 10 ere, men disse er av mye bedre kvalitet.
Så vi satser på at det skal gå denne gangen også.
Nå har det vært stile noen dager.
Har fått Defaplugger som skal integreres på laderen. Dette vil vel bli gjort i løpet av helga + videre jobbing baki
Mandag blir det service. Skifting av bremser rundt om + nytt senkesett
locking good var du litt hard med lightheren på denne hylsa der eller ?
hvor fikk du kjøpt defa pluggene hen ?? å hva kostet de?
Ja var litt voldelig med den
Kjøpte pluggene på Autokraft her på Frøya. Vet ikke hva de koster enda, men det skulle hvertfall bli billigere enn BRS. De tar 510,- for samme settet.
Comment